خرید جوجه یک روزه گوشتی

خرید جوجه یک روزه گوشتی
از جمله معروف ترین نژادها برای خرید جوجه یک روزه گوشتی می توان به نژاد های کاب، راس و آربرآکراز اشاره کرد و نام برد. مهم ترین دلیل برای پرورش این جوجه های یک روزه گوشتی نیز تولید گوشت است. جوجه های یک روزه باید شرایط خاصی برای رشد و پرورش داشته باشند. در مقاله خرید انواع جوجه یک روزه به برخی از این موارد اشاره کردیم. در این جا نیز برخی دیگر را ذکر می کنیم. یکی از این نکات مهم برای پرورش جوجه ها، توجه به دان خوری هاست. دان خوری ها باید پر از دانه و خوراک مناسب باشند و به فاصله های استاندارد از هم قرار گرفته باشند. هم چنین از روز ۵ ام به بعد باید دانخوری و آب خوری های موقت جمع آوری شوند و از آب خوری ها و دانخوری های مناسب جوجه ها استفاده کرد. از جمله موارد مهم دیگر که در پرورش جوه یک روزه گوشتی باید حتما به آن توجه شود این است که باید حتما جیره غذایی آن ها اصولی باشد و از دانه ها و خوراک های مرغوب استفاده شود.
شما عزیزان می توانید برای خرید جوجه یک روزه گوشتی  و انواع خوراک دام و طیور با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز در این مجموعه بهره مند شوید. برای آگاهی از قیمت انواع خوراک دام یا انواع جوجه یک روز و … می توانید به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید و از قیمت های روز محصولات ما مطلع شوید.
همچنین شما مشتریان گرامی و محترام می توانید محصول خود را از هر کجای ایران سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر خود دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *