خواص پودر گوشت و مزایای استفاده از آن برای دام و طیور و آبزیان

خواص پودر گوشت و مزایای استفاده از آن برای دام و طیور و آبزیان چیست؟

خواص پودر گوشت و مزایای استفاده از آن برای دام و طیور و آبزیان موجب استفاده از این محصول در جیره خوراکی دام و طیور گردیده است.

 

پودر گوشت محصولی است از قسمت های مختلف بدن حیوان که برای انسان قابل مصرف نیست اما چون دارای ارزش غذایی می باشد برای تغذیه انواع جانوران استفاده می شود. برخی از اجزای بدن حیوان نظیر جنین سقط شده، کبد، کلیه، معده، روده، پوست، دست، پا و سایر قسمتهایی که بدون مصرف می ماند و دور ریخته می شود را پخته، خشک کرده و آسیاب می کنند پودر گوشت از لاشه حیوانات خون گرم می باشد و امکان دارد چربی آن به صورت جزئی یا به صورت فیزیکی جدا گردیده باشد. به طور معمول در پودر گوشت نباید مواردی نظیر مو، شاخ، سم، محتویات دستگاه گوارش و پر وجود داشته باشد.

خواص پودر گوشت دامی

منبع پروتئین و اسید های آمینه بالا

منبع خوب کلسیم و فسفر

دارای مواد معدنی (Na , Mg)

دارای خاکستر ۲۸ الی ۳۶ درصدی

دارای ویتامین b-12 و MBM

شامل انرژی زیاد

سرشار از پتاسیم , سدیم , منیزیم , آهن , مس , منگنز , روی و سایر عناصر کمیاب

قیمت پودر گوشت دام

قیمت پودر گوشت در بازار با توجه به خالص و ناخلص بودن آن قیمت گذاری میشود.

قطعا پودر گوشت خالص دارای قیمت بالایی و همچنین پودر گوشت ترکیبی با پودر استخوان , پودر خون و …. دارای قیمت کمتری میباشد.

این محصول به دلیل داشتن مزیت های فراوان مناسب برای گنجانده شدن در جیره خوراکی دام و طیور و آبزیان می باشد شما میتوانید برای تهیه این محصول از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و پودر گوشت مورد نیاز خود را با درصد پروتئین های مختلف خریداری نمایید.

برای خرید پودر گوشت با شرکت بازرگانی مارچ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *