قیمت خرید ذرت دامی

قیمت خرید ذرت دامی متاثر از عواملی چون کیفیت دانه های ذرت(یا به عبارتی نداشتن هرگونه علائم فساد)،واراداتی،تولید داخل و ارگانیک بودن و نبودن آن،است.این دانه طلایی رنگ جزو مهم ترین بخش های غذایی دام به شمار میرود و توانایی این را دارد که ۸۵درصد جیره عذایی دام و طیور را دربرگیرد.

چگونگی آگاهی از قیمت خرید ذرت دامی

برای آگاهی دقیق از این محصول بسیار باکیفیت و ارزشمند،فقط با شرکت بازرگانی مارچ ارتباط بگیرید چرا که بازرگانی مارچ علاوه بر دادن نازلترین قیمتها نسبت به سایر شرکت ها،بار با کیفیت را نیز در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما مشتریان و دامداران محترم میرساند.

قیمت خرید ذرت دامی
شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ

ویژگیهای ذرت دامی:

بهترین گزینه برای پرورش دام و گاو گوشتی.
بسیار خوش خوراک.
منبعی غنی از فیبر.
خوراکی مناسب برای انواع دام و طیور.
خرید ذرت دامی یکی از اقدامات ضروری و همیشگی دامداران و مرغداریها میباشد که تنها ۷درصد از سرمایه دامداری یا مرغداری به خرید آن تعلق میگیرد.
بهبود راندمان رشد دام پرواری.
تشکیل دهنده بخش بزرگی از جیره گاوها(۶۰تا۸۵درصد).
موثر در پایداری زیست محیطی زمین مانند سایر غلات.
دارای انرژی بالا و پروتئین کمتر نسبت به سایر غلات خوراکی دام و طیور.
افزایش تخم مرغ در طیور.
بهبود کیفیت گوشت.
کمک به تولید بهینه و بهتر شیر گاو و گوسفند.

کاهش ۵۰ نت ۷۰ درصدی از کل هزینه تولید و پرورش.

یک نوع علوفه با قابلیت جایگزینی مناسب.

نکته ۱:
بهترین زمان خوراندن دانه ذرت به گاوه های گوشتی در اواخر دوره تکمیلی داده میشود تا با بالا بردن افزایش رسوب چربی به ویژه در بافت عضلانی،درجه های کیفی لاشه را افزایش میدهد.

نکته۲:
دامداران محترم بهتر است به هنگام خرید دانه ذرت دامی از ارگانیک بودن و نبودن آن آگاهی کافی و لازم را کسب کنند چرا که برخی از اصلاحات و دستکاری های ژنتیکی که به منظور پرورش بیشتر ذرت انجام میشود به ضررو زیان دام و انسان،تمام میشود و از این رو اگر میخواهید دامی سالم داشته باشید و از وجدانی آسوده در مقابل تعهد خود به بشر برخوردار باشید،باید به سلامت خوراک آنان توجه ویژه ایی داشته باشید.

گزینه های فراهم آوری شده دانه ذرت برای تولید کنندگان دام

گیاه ذرت به عوان یک گیاه یک ساله بسیار انعطاف پذیر است این محصول قابلیت این را دارد که در فصول تابستتان،پاییز و ختی زمستان با موقفیت مورد مصرف قرار بگیرد.همپچنین استفاده مستقیم از دام بزای چرای ذرت،دیگر نیاز به صرف هزینه های جانبی در تجهیزات برداشت و تغذیه نیست. دانه ذرت با پتانسیل تئولید بیش از ۱۰تن ماده خشک علوفه در هکتار منجر شده تا از سوددهی بالایی برای کشاورزان برخوردار شود.

منابع تامین انواع ذرت مصرفی در ایران

۱.صادراتی از کشورهایی چون روسیه،اوکراین،آرژانتین و برزیل
۲.تولید داخل از شهرهایی چون شیراز،کرمانشاه،دشت مغان

چگونگی خرید ذرت دامی درجه یک از باررگانی مارچ:
در صورت تمایل،تماس و مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما.
ثبت سفارش و ارسال اطلاعات فردی به همراه آدرس تحویل بار و کد پستی از طریق پیامک.
واریز بیعانه و ارسال فیش از طریق پیام رسانهای داخلی یا خارجی.
بارگیری بار درجه یک و تضمینی.
تسویه کل هزینه قبل از حرکت ماشین.

نکته۳:
برای بهره بردن کامل از خواص دانه ذرت جهت خوراک دام و طیور،باید آن را از راه های ترک خوردن و آسیاب درشت پردازش کردو بعد به نوشخوارکنندگان و پرندگان خوراند.

ویژگی پروتئین موجود در دانه ذرت

دانه ذرت از دو نوع پروتئین تشکیل شده است.
۱.پروتئین فرار یا بای پس:(۶۵درصد)
پروتئین غیر قابل تجزیه و تخمیرتوسط میکروارگانیسم های شکمبه.
هضم و جذب در روده کوچک حیوان.
۲.پروتئین قابل تجزیه:(۳۵درصد)
مورد نیاز میکرواورگانیسم های شکمبه برای استفاده در روند رشد و سنتز.

آنالیز دانه ذرت دامی

نشاسته=۷۲درصد
پروتئین=۱۰.۴درصد
خاکستر=۱.۴درصد
فسفر=۰.۳۳درصد(زیاد)
پتاسیم=۰.۳۳درصد
منیزیم=۰.۱۲درصد
کلسیم=۰.۰۲درصد(کم)

نکته ۴:
رژیم های غذایی حاوی مقادیر زیاد دانه ذرت،نیازمند ماده معدنی کلسیم مانند سنگ آهک میباشد تا از ایجاد سنگ های مجاری ادراری در دام و طیور پیشگیری شود.

میزان مصرف کلسیم در جیره

میزان مصرف کلسیم در جیره های دام های پس زمینه و پروار،حداقل دو به یک است یعنی به ازای اضافه نمودن هر دوقسمت کلسیم به جیره،یک قسمت فسفر افزوده شود.

خلاصه:

دانه ذرت یک غله بسیار غنی از همه ی مواد غذایی به غیر از کلسیم میباشد. و از این رو توانسته در رقابت با گندم و جو از توفیق نسبی و مطلفوبی برخوردار شود. خواص متعدد دانه ذرت منجر شده تا گرایش دامداران نسبت به مصرف آن در جیره دام و طیور روز به روز افزایش یابد و عواملی چون چرای مستقیم دام در زمین که محصول ذرت در آن کشت شده منجر شده تا هزینه های پرورش تولید دام و طیور به شدت کاهش یابد. ولی بهتر است دامداران در هنگام خرید محصول از بازار عرضه به نمکاتی چون فاسد نبودن آن و همچنین اورگانیک بودن این غله ارزشمند اطمینان حاصل نمایند.

قیمت خرید ذرت دامی

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ این افتخار را دارد که شما دامداران و متولیان کارخانجات جوجه کشی ار در تهیه و خرید ذرت درجه یک اورگانیک داخلی یا وارداتی یاری نماید . همچنین بازرگانی مارچ ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره،خرید و فروش انواع نهاده ها و خوراک دام،ریز مغذی ها و مکملها نیز میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *