قیمت جو روس بندر آستارا

آیا تابحال جو روس را از بندر آستارا خریداری نموده اید؟

قیمت جو روس بندر آستارا را از طریق منابع آگاه و معتبر دریافت نمائید‌محصول جو روس در حال حاضر آماده ارائه به دامداران و مرغداران سراسر ایران میباشد.

جو روس بندر آستارا

جو از جمله مهمترین محصولات در بین غلات مهمی مانند گندم، برنج و ذرت است. قیمت این محصول روسی با توجه به نوسانات ارز نیز تغییر زیادی را در این چند ماهه اخیر به خود دیده است.این محصول سالانه در حجم های مورد نیاز می تواند تامین کننده نیاز دامداران و مرغداران باشد. حدود دو سوم از محصول جهانی جو برای تغذیه دام‌ها استفاده می‌شود. این گیاه که در زمره گیاهان گندمیان یا گرامینه ها جای می‌گیرد دارای چرخه عمر ۱ ساله است.این محصول که در داخل ایران مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است سبب گردیده است تا علاقه مندان زیادی جهت خرید این محصول اقدام نمایند. اگر بخواهیم به منطقه آغازین کشت جو اشاره کنیم باید آسیای جنوب شرقی و اتیوپی را خواستگاه اولیه کشت جو به شمار آورد. البته این محصول با کیفیت در حدود ۱۲ هزار سال پیش در آسیای غربی و آفریقای غربی شناخته شده بود. شاید بتوان گفت که کشت جو قبل از کشت گندم وجود داشته است.

این شرکت جو روسی بندر آستارا را با نرخ روز به سراسر ایران عرضه می نماید.

“با ما همراه باشید.”


اهمیت جو در تغذیه دام کاملا واضح و قابل هضم است. جو روس که واردات آن با توجه به حمل دریایی از بندر امیرآباد، بندر انزلی، بندر نوشهر و بندر آستارا به کشور ایران صورت میپذیرد دارای کیفیت مطلوبی برای تمامی مصرف کنندگان میباشد.
جو غله ای به حساب می آید که آن را از نظر طیف آنالیز منحصری که اولویت آن پروتئین میباشد سنجیده میشود. اکثر دامپروری ها میدانند که جو یک غذای اصلی برای حجم دادن به دام های پرواری در وعده های غذایی روزانه به حساب می آید و از آن جایی که این محصول یک غذای مهم محسوب میشود در انسان ها هم جایگاه خاصی دارد.

کانال تلگرامی
قیمت جو روس بندر نوشهر
قیمت جو روس بندر انزلی
قیمت جو روس بندرامیر آباد مدلل
قیمت جو روس بندر امیرآباد
قیمت جو سفید روسیه بندر نوشهر
قیمت جو سفید روسیه بندر انزلی
قیمت جو سفید روسیه بندر امیراباد
قیمت جو داخلی

برای اطلاع از قیمت جو روس در بنادر مختلف روی هر کدام کلیک کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *