قیمت کنسانتره جوجه گوشتی باکیفیت

 

آیا شما از قیمت کنسانتره جوجه گوشتی باکیفیت در بازار داخلی کشور خبر دارید؟

قیمت کنسانتره جوجه گوشتی باکیفیت

کنسانتره جوجه گوشتی باکیفیت

کنسانتره جوجه گوشتی به ۲ صورت ۵ درصد و ۲٫۵ درصد تولید می شود. مواد مصرف شده در این کنسانتره ها و ارزش غذایی آن تعیین کننده مقدار مصرف شده در جیره میباشد.مراکز پرورش طیور با توجه به ظرفیت و امکانات خود به ۲ طریق خوراک مورد نیاز جوجه ها را فراهم می کنند. برخی از مرغداری ها با توجه به مزایای دان آماده و تاثیرات مثبتی که این خوراک ها را دارا میباشند از دان آماده در مراحل گوناگون پرورش استفاده می نمایند.بر خلاف این مجموعه ها، مراکزی نیز میباشند که اقلام مورد نیاز جیره را جداگانه تهیه میکنند و طبق یک فرمول ویژه آنها را ترکیب مینمایند و جیره مد نظر خود را درست میکنند.

معمولا مرغداری های با ظرفیت و امکانات بالا خود اقدام به تولید جیره می کنن . یکی از اقلام مهم در تولید جیره، کنسانتره میباشد که وظیفه تامین مواد پروتئینی و ویتامینی جیره را عهده دار میباشد.

 

نحوه ی خرید و فروش

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع کنسانتره به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع کنسانتره به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع کنسانتره به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *