پودر بادام کوهی و پسته جهت کارخانه خوراک دام

آیا شما می‌دانید پودر بادام کوهی و پسته جهت کارخانه خوراک دام میباشد؟

پودر بادام کوهی و پسته جهت کارخانه خوراک دام

پودر بادام کوهی و پسته

مهمترین ویژگی برای محصولی که قرار میباشد در جیره های غذایی دام و طیور جانشین گردد، قیمت و آنالیز آن میباشد. به طور قطع خوراکی که بتواند همان ارزش غذایی محصولات شایع مثل جو و ذرت را با قیمتی کم تر فراهم نماید، جهت این منظور مناسب میباشد.ضمن آنالیز، شکل، رنگ، بو و طعم نیز مهم میباشند.

محصولات مصرف شده در کارخانجات تولید خوراک دام و طیور بایستی کاملا آسیاب شده و پودری باشند و ضمن عدم موحد بودن آلودگی در خوش خوراکی بیشتر محصول نیز نقش پررنگ داشته باشند.رنگ این محصولات ضایعاتی نیز بسیار مهم و ضروری میباشد. بدیهی میباشد محصولاتی با رنگی روشن و سفید سبب مشتری پسند بودن زیادتر محصول شده و بر ارزش خوراک های تولیدی اضافه میکند.ضایعات بادام کوهی و پست پسته محصولاتی میباسند که بهرفراوانی در قسمت های گوناگون ایران از جمله استان فارس پیدا میگردد. از آسیاب کردن این محصول با توری ۲ خوراکی حاصل میشود که از نظر قیمت و ارزش غذایی جهت کارخانجات تولید کردن خوراک دام بسیار به صرفه میباشد. شکل و رنگ این محصول خواهد توانست در میل مشتریان جهت خرید کردن محصولات تولیدی بسیار اثر گذار باشد.

ارسال به سراسر کشور

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

نحوه ی خرید و فروش

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع پودر بادام کوهی و پسته به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع پودر بادام کوهی و پسته به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع پودر بادام کوهی و پسته به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *