کنسانتره شیری ویژه گاوهای پرشیر و متوسط

آیا شما با کنسانتره شیری ویژه گاوهای پرشیر و متوسط آشنایی دارید؟

کنسانتره شیری ویژه گاوهای پرشیر و متوسط

آیا شما با نحوه ی خرید و فروش کنسانتره در بازار کشور ما آگاهی دارید؟ بازار خرید و فروش کنسانتره در کشور ما به چه صورت است؟ کیفیت کنسانتره در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت کنسانتره در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

کنسانتره خوراک دام

۱- غلات آسیاب شده مانند جو، ذرت بعنوان مواد حاوی نشاسته و قند انرژی مورد نیاز دام را تامین کرده و این انرژی صرف تامین فعالیت های حیاتی مختلف بدن دام و تولید شیر و گوشت می گردد.

۲- منابع پروتئین گیاهی: کنجاله های سویا، کانولا،تخم پنبه، این منابع جهت تامین نیتروژن مورد نیاز میکروفلور شکمبه جهت تولید پروتئین میکروبی، حاوی میزان زیادی پروتئین تجزیه پذیر در شکمبه هستند.

۳- منابع پروتئین حیوانی: پودر ماهی به عنوان منبع حاوی اسیدهای آمینه و منبع پروتئین عبوری جهت تامین برخی اسیدهای آمینه ضروری در دام مورد مصرف قرار می گیرد.

۴- تفاله چغندر قند: حاوی فیبر، مواد قندی زیاد بوده باعث خوش خوراکی کنسانتره می گردد. همچنین غنی از کلسیم است.

۵- ملاس: ماده ای انرژی زا است که حاوی ۵۰ درصد قند بوده و باعث خوش خوراکی و چسبندگی دانه های در کنسانتره می شود.

۶- چربی ها: از آنجا که در دام های پر تولید بخصوص در هنگام استرس حرارتی و کاهش مصرف ماده خشک تامین انرژی به علت تعادل منفی آن در بدن مشکل است، مصرف چربی به عنوان یک منبع انرژی زا ، به افزایش تامین انرژی بدن توسط خوراک کنسانتره کمک می کند. همچنین برخی از ویتامین های محلول در چربی از طریق چربی ها به بدن دام منتقل می شوند.

۷- ویتامین ها: ویتامین های D، A، و E نقش حیاتی در ساختمان اسکلتی بدن، واکنش های شیمیایی درون سلولی، رشد بافت ها، سیستم ایمنی دارند. مصرف بیوتین موجب کاهش بروز و مشکلات سم می شود.

۸- مواد معدنی: کمبود هر یک از مواد معدنی موجب کاهش رشد، تولید و باروری دام و کاهش سیستم ایمنی می شود. همچنین کمبود برخی از مواد معدنی موجب بروز بیماری های متابولیک می گردد.

همچنین می توان از عناصر معدنی کم مصرف به شکل کیلاته با قابلیت دسترسی بیشتر در بدن استفاده نمود که این امر منجر به جذب بیشتر آنها در بدن و علاوه بر تامین نیاز این عناصر در بدن موجب بهبود عملکرد سیستم ایمنی و سطح سلامتی دام می گردد.

۹- Elancoban (موننسین سدیم به شکل گرانول تولید شرکت الانکو آمریکا) : موننسین موجب افزایش میزان انرژی حاصل از تخمیر کربوهیدرات در شکمبه و افزایش تولید شیر می شود. همچنین مصرف موننسین در هنگام بروز اسیدوز باعث محدود شدن رشد باکتری های تولید کننده اسید لاکتیک در شکمبه شده و بروز آن را کاهش می دهد در گوساله های جوان موننسن جهت پیشگیری از بروز کوکسیدیوز مصرف می شود.

اهمیت مصرف کنسانتره در گاو شیری

با افزایش تولید شیر در اوایل دوره شیردهی، بدلیل افزایش نیاز دام به انرژی و پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی، علوفه مصرفی نیاز دام را برطرف نمی کند. لذا مصرف کنسانتره از عوامل ضروری و موثر برای ازدیاد تولید شیر در طول دوره شیردهی است. چرا که در صورت عدم مصرف کنسانتره کاهش وزن موجب کاهش باروری در دوره بعدی خواهد شد.

همچنین در دو ماه آخر آبستنی به دلیل رشد جنین و فشار روی شکمبه دام خوراک کمتری مصرف می کند، پس از زایمان با وجود اینکه رحم به حالت طبیعی خود بر می گردد و میزان مصرف علوفه به تدریج افزایش می یابد ولی این مقدار برای تولید شیر کافی نیست و در نتیجه می بایست حداقل ۵۵ درصد جیره خوراک گاو را کنسانتره تشکیل دهد.

نحوه ی خرید و فروش

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع کنسانتره به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع کنسانتره به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع کنسانتره به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *