ارزان ترین ذرت خارجی در ایران، ذرت اکراین

ارزان ترین ذرت خارجی ذرت اکراین

ارزان ترین ذرت خارجی رای خوراک دام و طیور چه نوع ذرتی است؟ آیا این تفاوت قیمت موجب تفاوت کیفیت زیادی می شود؟

در این مقاله قصد داریم ارزان ترین ذرت خارجی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خرید آن تا حد امکان، در هزینه های خوراک دام و طیور صرفه جویی کنید.

از بین ذرت های خارجی موجود در بازار، از جمله ذرت برزیل ، ذرت روسیه ، ذرت رومانی، ذرت اکراین و ذرت صربستان ، ذرت اوکراین از بقیه ذرت های دامی ارزان تر بوده و خاطر همین قیمت پایین تر همواره مورد توجه دامداران و مرغداران بوده است. نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که تفاوت قیمت ها نشان دهنده تفاوت کیفیت ها است. اما این قضیه باعث نمی شود که بگوییم ذرت اکراین بی کیفیت است.

ذرت خارجی اکراین را با چه خوراک ارزان تری می توان جایگزین کرد؟

ذرت دامی از جمله خوراک هایی است که حاوی انرژی بالا است. پس اگر قرار باشد جایگزینی برای این ماده مغذی انتخاب کنیم، باید این ماده قادر باشد انرژی دام ها و طیور را تامین کند. شاید بتوان گفت بهترین انتخاب تفاله های محصولات باغی و زراعی باشند. از جمله این تفاله ها می توان به تفاله چغندر و تفاله گوجه فرنگی اشاره کرد.

در این مطلب برای کاهش هزینه های دامداران و مرغداران عزیز، ارزان ترین ذرت خارجی یعنی ذرت اکراین را معرفی کردیم که ضمن قیمت پایین از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. برای آگاهی از قیمت روز ذرت اکراین می توانید به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید.

برای سفارش و خرید ذرت اکراین، انواع تفاله و یا انواع دیگر خوراک دام و طیور می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *