خرید سویا پلت و سویا پرک تضمینی از بندر

خرید سویا تضمینی

سویا پلت و سویا پرک از جمله انواع کنجاله سویا هستند که از گرفتن روغن دانه های سویا به دست می آیند. همان طور که می دانید دانه سویا بعد از ذرت، اولین خوراک  پر از پروتئین برای دام و طیور می باشد. خرید سویا پلت و سویا پرک تضمینی از بندر در بازرگانی مارچ انجام می شود تا بهترین و با کیفیت ترین سویا و کنجاله سویا در اختیار دامداران و مرغداران عزیز قرار گیرد.

انواع کنجاله سویا برای خوراک دام و طیور در بازار

  • سویا پرک
  • سویا پلت
  • سویا لوله ای

بهترین کنجاله سویا برای طیور سویا پرک و سویا پلت می باشند. این کنجاله های سویا، دان مرغ آماده هستند که در بدن طیور به راحتی هضم و جذب می شوند. بهتر است مصرف سویا برای گاوهای شیرده، آبزیان و طیور به صورت کنجاله باشد.

کنجاله سویا و سویا داخلی اکثرا در استان های مازندران و کرمانشاه و اصفهان موجود است. واردات تضمینی سویا و کنجاله سویا از خارج از کشور به ایران معمولا از طریق بندر امام در جنوب کشور انجام می شود و توسط  بازرگانی مارچ به دست دامداران و مرغداران عزیز می رسد.

مشتریان عزیز و گرامی می توانند برای خرید سویا تضمینی و یا خرید و سفارش هر کدام از انواع خوراک دام و طیور اعم از سویا، کنجاله سویا پرک، سویا پلت، سویا لوله ای و … با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ در تماس باشند و از مشاوره رایگان آن ها نیز در این زمینه بهره مند شوند.

برای آگاهی از قیمت روز انواع خوراک دام به تلگرام بازرگانی مارچ حتما سر بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *