خرید سویا امسال چقدر است؟

خرید سویا هندی از بندر امام

احتمالا این سوال برای همه دامداران و مرغداران عزیز در ابتدای هر سال پیش می آید که خرید سویا امسال چقدر است؟ پس حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت کالا ها و اجناس و محصولات وارداتی به قیمت دلار وابستگی مستقیم دارند. متاسفانه در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تورم بسیار بسیار بالا، قیمت دلار تا حد زیادی بالا رفته و ارزش پول کشورمان کاهش شدیدی یافته است. این موجب افزایش قابل توجه قیمت انواع محصولات وارداتی دامی گردیده است. اما برای این که این قیمت های جدید و لحظه ای را بدانید کافیست به تگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید. زیرا شرکت بازرگانی مارچ با انجمن صنف کالاهای وارداتی دامی در ارتباط مستقیم است و می تواند اطلاعات دقیقی و قیمت های به روزی را در اختیار مشتریان عزیز و گرامی قرار دهد. با سفارش انواع سویا دامی و سایر محصولات دامی از مارچ می توانید مطمئن باشید که محصول مورد نظر شما با قیمتی رقابتی و بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ما در مجموعه مارچ از ابتدای زمان ثبت سفارش شما تا هنگام تحویل محصول به شخص شما، پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

خرید سویا امسال چقدر است؟ این سوال جزء پرسش های اساسی همه ی دامداران و مرغداران بوده و هست. اما پاسخ آن چیست؟ شما عزیزان می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

همچنین کانال تلگرام بازرگانی مارچ همواره جدید ترین اخبار مربوط به خرید و فروش انواع محصولات مربوط به خوراک دام و طیور را در اختیار شما عزیزان می گذارد. علاوه بر این اخبار، قیمت به روز انواع جیره دام و طیور نیز در این کانال تلگرامی موجود است. قیمت فروش محصولات فوری بار و دیر بار را هم می توانید از همین کانال پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *