خرید سویا هندی از بندر امام

خرید سویا هندی از بندر امام

خرید سویا هندی از بندر امام در بازرگانی مارچ انجام می شود و به دست دامداران و مرغداران عزیز و گرامی در سراسر کشورمان ایران خواهد رسید.

هند یکی از کشورهای آسیای شمالی است که جزء بزرگ ترین تولید کننده های سویا در سراسر جهان به حساب می آید. سویا هندی برای ورود به کشور ما از طریق بندر های جنوبی به کشور وارد می شود. میزان واردات سویا هندی به ایران قابل توجه است. طوری که در سال های اخیر میزان ۵۰۰ هزار تن از این محصول به کشور وارد شده است. کشور ما ایران با کشور هند می تواند از طریق بندرهای جنوبی از جمله بندر امام و به وسیله کشتی در ارتباط باشد.

واردات سویا هندی در کشور ما برای دامداران و مرغداران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا سویا نسبت به ذرت از پروتئین بالاتری برخودار است. سویا اگر در خوراک گاوهای شیری  گنجانده شود، موجب رشد بیشتر گاو می شود. همچنین برای خوراک طیور نیز از ارزش بالایی برخوردار است. زیرا روی رنگ تخم و گوشت پرنده تاثیر زیادی می گذارد. سویا آرژانتین ، سویا اکراین ، سویا برزیل و …حتی در غذا و خوراک آبزیان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در خصوص سویا این است که حتی کنجاله سویا نیز از ارزش غذایی ویژه و بسیار بالایی برخوردار است.

شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید برای خرید سویا هندی از بندر امام به بازرگانی مارچ مراجعه کنید تا ما این محصول را از کشور هند و از طریق بندر امام تهیه کنیم و در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان در اقصی نقاط کشور پهناورمان ایران قرار دهیم.

همچنین می توانید برای سفارش این محصول و یا برخورداری از تخفیف ویژه با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید.

قیمت روز سویا هندی و سایر خوراک دام و طیور در کانال تلگرام بازرگانی مارچ آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *