قیمت خرید کنجاله سویا مدلل

جوجه مرغ

قیمت خرید کنجاله سویا مدلل ، با توجه به داخلی بودن آن، نسبت به انواع خارجی سویا مثل سویا برزیل و سویا آرژانتین مقرون به صرفه تر و کمتر می باشد.

استفاده از سویا مدلل به جای مصرف سویا آرژانتین و سویا برزیل برای دام و طیور موجب کاهش قابل توجه هزینه های خوراک و جیره دام ها می گردد.

کنجاله سویا مدلل، علاوه بر قیمت پایین مزایای دیگری نیز دارد از جمله این که سرشار از پروتئین می باشد و ارزش غذایی جیره دام ها را بالا می  برد. به عنوان یکی دیگر از مزایای سویا مدلل می توان به خوش خوراکی آن نام برد. همچنین این ماده غذایی حاوی انرژی بالا برای دام و طیور است.

دامداران و مرغداران عزیز و گرامی همان طور که می دانید پروتئین از انواع مختلفی اسید آمینه تشکیل شده است که نوع این اسید های آمینه با هم متفاوت است. آن چیز که ساختار پروتئین ها را با هم متفاوت می کند تفاوت در میزان این اسید های آمینه است. در خصوص سطح کیفیت پروتئین کنجاله سویا مدلل می توان این طور گفت که در ساختار اسید آمینه این پروتئین مقدار زیادی لیزین و مقدار کمی متیونین وجود دارد.

خرید و فروش انواع خوراک دام و طیور به صورت عمده و جزئی در شرکت بازرگانی مارچ انجام می شود و این خوراک دام و طیور با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهند گرفت. برای آگاهی از قیمت انواع خوراک و جیره دام و طیور می توانید به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید. همچنین جهت خرید هر کدام از محصولات ما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در این بازرگانی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما نیز بهره  مند شود. با سفارش محصولات در هر کجای ایران، آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *