قیمت سبوس جو درجه یک تهران

قیمت سبوس جو درجه یک تهران

قیمت سبوس جو درجه یک تهران در تلگرام بازرگانی مارچ موجود است. با عضویت در این کانال تلگرامی می توانید قیمت روز انواع خوراک دام و طیور را مشاهده و بررسی کنید.

دانستن قیمت سبوس جو درجه یک تهران می تواند در به دست آمدن سود های کوتاه مدت و بلند مدت به دامداران و مرغداران عزیز و گرامی کمک بسیاری کند. برای خرید سبوس جو که غذای کمکی برای دام و طیور محسوب می شود می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری و فقط از طریق یک تماس تلفنی اقدام کنید.

اهمیت سبوس جو در جیره و خوراک دام و طیور از آن جا است که منجر به افزایش رشد و نمو دام ها می شود زیرا حاوی پروتئین بالایی است و از فیبر زیادی نیز برخوردار است. فیبر موجود در جو منجر به بهبود گوارش غذا در بدن دام ها می شود. همچنین بوی جوی دامی برای دام ها بسیار اشتها برانگیز است. ذکر این نکته هم مهم است که بدانید نشاسته موجود در جو نیز از گندم به مراتب کمتر است که این خود باعث زود هضم شدن غذا در بدن دام می شود.

خوراک دامی خوب و با کیفیت علاوه بر این که روی رشد دام ها و طیور تاثیر مثبت می گذارد، منجر به بهبود کیفیت پشم، تخم مرغ و گوشت آن ها نیز می شود.

برای خرید سبوس جو با قیمت مناسب و بدون واسطه می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان، از تخفیف ویژه گروه ما نیز بهره مند شوید.

دامداران و مرغداران عزیز و گرامی می توانند سفارش خود را در اقصی نقاط کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

برای دریافت قیمت روز انواع خوراک دام و طیور هم می توانید به کانال تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *