انواع کنجاله سویا

کنجاله سویا

همان طور که می دانید کنجاله سویا از جمله یکی از با ارزش ترین خوراک های دام و طیور است که به خاطر خواص بسیار زیادی که دارد، می بایست در جیره غذایی دام ها و طیور گنجانده شود. معمولا” مقدار پروتئین خامی که در کنجاله سویا موجود است بین ۳۲ درصد تا ۳۸ درصد متغیر می باشد. البته میزان پروتئین کنجاله های سویا در اثر نوع فرآیند روغن کشی در کارخانجات تغییر پیدا می کند.

کنجاله سویا انواع مختلفی دارد. انواع کنجاله سویا عبارتند از:

۱-کنجاله سویا داخلی

۲-کنجاله سویا آرژانتین

۳-کنجاله سویا برزیل

۴-کنجاله سویا هند

از آن جایی که تولیدات داخلی کنجاله سویا، جوابگوی این همه نیاز دام ها و طیور  نیست، مجبور به واردات این محصول ارزشمند از کشورهای خارجی هستیم. انواع کنجاله سویا داخلی نیز ارزش  غذایی بالایی دارند و نیز انواع گوناگونی دارند. معروف ترین آن ها کنجاله سویا کلهر نام دارد. اگر  قصد خرید کنجاله سویا آرژانتین و یا کنجاله سویا برزیل را دارید لازم به ذکر است که بدانید این نوع از کنجاله های سویا در بندر امیر آباد بارگیری  می شوند. کیفیت کنجاله های سویا با هم متفاوت است و پر واضح است که هر چه کنجاله سویا با کیفیت تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

شما دامداران و مرغداران عزیز و گرامی می توانید برای سفارش انواع مختلف کنجاله سویا یا هر محصول دیگر مد نظر خود از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما در گروه بازرگانی مارچ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

برای آگاهی از قیمت انواع خوراک دام و طیور و یا اطلاع از موجودی دیر بار و زودبار محصولات مختلف به کانال تلگرامی بازرگانی مارچ به آدرس لینک شده دنبال کنید.

شما عزیزان می توانید سفارش خود را از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران ثبت کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *