خرید و فروش جوجه یک روزه گوشتی

خرید و فروش جوجه مرغ گوشتی

خرید و فروش جوجه یک روزه گوشتی از طریق بازرگانی مارچ قابل انجام است و این جوجه های یک روزه با قیمتی مناسب و کاملا طبیعی و بدون هورمون در این مرکز خریداری شده  و یا به فروش می رسند. موقع خرید جوجه یک روزه حتما به این نکته توجه داشته باشید، که مرغی که جوجه گوشتی از آن ایجاد شده، با هورمون رشد نکرده باشد و رشد طبیعی کرده باشد. زیرا اگر مرغ تخم گذار با هورمون رشد کرده باشد، جوجه مرغ گوشتی آن نیز با هورمون رشد خواهد کرد. جوجه هایی که با هورمون رشد می کنند، مشتری و طرفدار زیادی نخواهند داشت. مهم ترین علت طرفدار نداشتن این جوجه ها، این است که خوردن گوشت و فراورده های این جوجه ها برای سلامتی انسان ها مضر است و بهترین حالت این است که جوجه رشد طبیعی داشته باشد.
جوجه یک روزه گوشتی در رنگ های مختلفی تهیه و تولید می شود که هر کدام با توجه به وزنشان خریداری شده  و یا به فروش می رسند. از بین رنگ های موجود برای جوجه های یک روزه گوشتی، رنگ زرد و قهوه ای بیشترین طرفدار را در بازار در میان خریداران دارد.

خرید و فروش جوجه یک روزه گوشتی به صورت عمده و یا جزئی

بسیاری از افرادی که متقاضی خرید جوجه یکروزه گوشتی به صورت عمده و یا جزئی هستند، مرکز معتبری برای خرید نمی شناسند. قبل از خرید حتما توجه داشته باشید که به سابقه مرکز توجه کنید. بازرگانی مارچ مرکز معتبری برای خرید انواع جوجه های گوشتی و یا فروش آن ها محسوب می شود و شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی هم به شکل غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر مورد نظرتان تحویل بگیرید.
برای آگاهی از قیمت جوجه یک روزه گوشتی به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید و از قیمت روز انواع جوجه و خوراک دام با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *