میزان اسید آمینه مورد نیاز در خوراک جوجه های گوشتی

میزان اسید آمینه مورد نیاز در خوراک جوجه های گوشتی

میزان اسید آمینه مورد نیاز در خوراک جوجه های گوشتی را در این مقاله با هم بررسی می کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شرکت های تولید جوجه گوشتی علاوه بر این که به افزایش وزن جوجه ها توجه می کنند، بیشتر تمایل دارند وزن بافت سینه را افزایش دهند. برای افزایش وزن بافت سینه بهترین روش استفاده از متیونین در خوراک جوجه گوشتی می باشد.

اسید آمینه های مورد نیاز طیور و جوجه های گوشتی به سه نوع تقسیم بندی می شوند.

دسته اول مثل آلانین و اسپارتیک اسید، سرین و هیدروکسی پرولین که طیور در تغذیه خود نیازی به این اسید آمینه ها ندارند.

دسته دوم مثل تیروزین ، گلیسین ، پرولین ، اسید گلوتامیک و سیستین که بیشتر موقع جمع آوری تخم مرغ جوجه کشی مورد نیاز طیور و جوجه ها است.

دسته سوم مثل آرژنین ، لیزین ، میتونین ، ایزولوسین ، لوسین، گلیسین ، هیستیدین ، ترونین ، والین ، تریپتوفان ، فنیل آلانین ، تیروزین و سیستئین هستند که اسید آمینه های اساسی نام دارند و وجودشان برای تغذیه طیور و جوجه ها بسیار ضروری است. طیور قادر به ساختن این اسید آمینه ها در بدن خود نیستند و حتما باید این اسیدهای آمینه در تغذیه و خوراکشان موجود باشد.

دقت داشته باشید که جیره و خوراک غذایی ای که از لحاظ دارا بودن پروتئین و مواد غذایی ضعیف باشد، جلوی رشد جوجه را می گیرد و از سرعت رشد آن کم می کند.

در این مقاله با هم به میزان اسید آمینه مورد نیاز در خوراک جوجه های گوشتی پرداختیم. شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید برای خرید متیونین و سایر اسید های آمینه با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. برای آگاهی از قیمت متیونین و سایر خوراک دام و طیور هم به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *