خرید و فروش جو دامی در کشور

خرید و فروش جو دامی

جو داخلی دام  برای دامداران و طیورداران محصولی بسیار مهم و با ارزش بسیار زیاد محسوب می شود .کشور ما نیز به عنوان یکی از مراکز خرید و فروش این محصولات فعال میباشد .ولی در ابتدا بایستی جو داخلی دام  را به خوبی شناخت .این محصول مثل دیگر خوراک های دامی از لحاظ پروتئینی ارزش بسیار زیادی دارا میباشد .پروتئین داخل این محصول در حدود چهار درصد میباشد .

این میزان از پروتئین برای تمامی مراحل زندگی دام و طیور ارزشمند میباشد .ولی دو مرحله‌ی بسیار مهم وجود دارد که دام به طور حیاتی به این محصول نیاز مند میباشد .باروری یکی از این مراحل میلاشد .پروتئین ها به عنوان یکی درشت مغذی ضروری و مهم در این مرحله نقش کلیدی ایفا مینماید .

یکی دیگر از مراحل خیلی مهم زندگی دام ، مرحله‌ی شیر دهی میباشد .پروتئین به غنی تر شدن شیر دام منجر می شود .به صورت کلی خوراک های دامی روی رشد و نمو و البته سرعت رشد دام و طیور نقش اساسی ایفا می نماید .کشور ما نیز یکی از مناطقی میباشد که به دلیل اهمیت این محصولات روی آن نظارت بخصوصی نیز مینمایند.

ارسال به سراسر کشور

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

نحوه ی خرید و فروش

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع جو به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع جو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع جو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *