قیمت و خرید فروش جو دامی

قیمت خرید فروش جو دامی به چه صورت است؟متداول ترین غله پس از گندم، جو دامی است.محصول جو در مناطق معتدل سرد سیر قرار می گیرد،جو فاقد ویتامین های A و Dبوده و حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد کنسانتره غذایی دامی را تشکیل می دهد و برای استفاده از آن در جیره نشخوارکنندگان که سبب رشد سریع و افزایش پروتئین شیر دام ها می شود.

قیمت ۰

جو دامی

جو دامی

جو گیاهی است که سازگاری با شرایط آب هوایی مساعد خاک حاصلخیز دارد و برای نگهداری آن به آب کافی نیاز داریم و خاک هایی کهPH آن ها بین ۷ تا ۸ می باشد ،جو از گندم در برابر خشکی مقاوم تر است.

جو دامی بر اساس  فصل مورد نظر درخواست از مبدا روسیه و یا قزاقستان در ماه های اوت و سپتامبر هستند. جو از محصولاتی محسوب می شود علاوه بر اینکه در کشورمان تولید می شود به دلیل نیاز گسترده ای در کشورمان به این محصول۱ واردات گسترده ای دارد.

از غلاتی محسوب می شود چرخه زندگی این گیاه یک ساله بوده و از خانواده گندمیان است،یکی از مواد اولیه غذایی مهم و همچنین پر استفاده در صنعت تولید دام طیور می باشد.

قیمت روز جو دامی

قیمت روز جو دامی در بازار بستگی به نوع خرید مشتری و روش های مختلفی برای خرید محصول در بازار موجود می باشد،صادرات و واردات جو دامی یکی از منابع موثر اقتصاد کشور می باشد.

قیمت جو وارداتی از کشور های خارجی با توجه به عوامل مختلفی بستگی دارد البته مصرف جو برای خوراک دام طیور در داخل کشور بیشتر است‌‌.

جو یک محصول دانه ای که اغلب در مناطق دنیا کشت می شود .استفاده از جو در گونه های مختلف حیوانات با بعضی محدودیت ها روبه رو  است .

روش های نگهداری استفاده جو به صورت های مختلفی است به حداقل رطوبت لازم و باید انبار کرد به طور کلی جو در حالت های مختلف :آسیاب کردن و غلتک زدن پلت می توان برای دام استفاده می شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *