خرید و فروش خرده ذرت در خوارک دام

خرید و فروش خرده ذرت در خوارک دام

خرید و فروش خرده ذرت در خوراک دام به چه میزان رسیده است؟ فواید خرده ذرت چیست ؟ آیا از قیمت روز خرده ذرت اصلاع دارید؟ چه مراکزی این محصولات را برای فروش عرضه می کنند؟

خرده ذرت دامی

این محصول حاوی مقدار زیادی نشاسته می باشد و ارزش غذایی آن به نشاسته ، جوانه و پروتئین موجود در آن بستگی دارد.
خرده ذرت  می تواند در دسته جیره های ارزان برای مرغداری ها و دامداری ها باشد.خوراک های دانه ای مانند گندم و جو و ذرت سویا از منابع مهم تامین انرژی جیره دام و‌طیور می باشد. با خرید خرده ذرت می توان همان ارزش غذایی ذرت را جیره افزود .

قیمت روز خرده ذرت

یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری ، شکل ظاهری است. این موضوع می تواند باعث تفاوت قیمت شود. این محصول نسبت به ذرت قیمت بسیار کمتری دارد که این امر هزینه تامین ذرت جیره را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

خرید خرده ذرت برای خوراک دام

خرید خرده ذرت برای خوراک دام و طیور یک میانبر برای تامین ذرت آن هم به قیمت مناسب تری است. کیفیت محصول موجود در حد مطلوب برای تامین جیره در خوراک دام و طیور می باشد.

خرید این محصول به عنوان محصولی که می تواند جایگزین بخشی از جیره غذایی دام و طیور گردد و با توجه به قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

ثبت سفارش خرده ذرت در صنعت خوراک دام

برای ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط باشید و اطلاع از موجودی و قیمت روز باخبر باشید.در کانال تلگرام گروه تولیدی بازرگانی دانه گستر مارچ و یا ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید در ارتباط باشید و این محصول را دریافت کنید.

همکاران ما از روز های شنبه الی پنجشنبه به صورت کاملا فعال پذیرایی سفارش های شما مشتریان عزیزمان هستند.با تشکر از همراهی تان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *