پودر استخوان در خوراک دام و طیور

پودر استخوان در خوراک دام و طیور چه اهمیتی دارد !شرایط نگهداری پودر استخوان را توضیح دهید؟

پودر استخوان

پودر استخوان در کنار پودر گوشت و پودرماهی از جمله محصولات است که با قیمت مناسب قابل خرید است. امروزه منابع حیوانی جایگاه ویژه ای در تامین پروتئین ، کلسیم و فسفر جیره دام دارند.

ویژگی های مهم پودر استخوان

پودر استخوان باید دارای پروانه بهداشتی بهره برداری از اداره دامپزشکی و شماره پروانه ساخت محصول باشد. پودر استخوان محصولی است که همانند پودر گوشت استفاده از آن باید بسیار حساس باشد ، زیرا پودر استخوان معیوب و بی کیفیت ممکن است مضراتی برای دام و طیور داشته باشد.

شرایط نگهداری پودر استخوان

باید در محل های خشک ، خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه نگهداری شود و تاریخ انقضای پودر استخوان حدود چهار ماه می باشد.
پودر استخوان در کنار پودر گوشت و پودر ماهی یکی از محصولات است که با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.
این محصول با حجم کم دارای مقدار بالای کلسیم است . فروش پودر استخوان درجه یک برای خوراک دام می تواند در حد زیادی نیاز به کلسیم را در دامداران کاهش دهد.

نحوه فروش پودر استخوان

بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه در زمینه تولید خوراک دام و طیور از جمله : سویا ، ذرت علوفه ، کنسانتره ، یونجه ، سبوس ،جو ، ذرت و … توانسته است بهترین محصولات را با رقابتی ترین قیمت در کل کشور عرضه نماید.
برای خرید پودر استخوان و سایر محصولات مورد نیاز می توانید علاوه بر عضویت در کانال تلگرامی ما جهت اطلاع از موجودی و قیمت ، با مشاورین ما در بخش فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماید.
برای اطمینان از این مسئله می توانید با مشتریان ما در سراسر کشور ارتباط برقرار کنید .
با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *