قیمت متیونین در خوراک دام و طیور

قیمت متیونین در خوراک دام و طیور

قیمت متیونین در خوراک دام به چه سطحی رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به محصول متیونین دارید؟ میزان واردات متیونین در اسفند ماه ۹۹ چقدر بوده است؟ آیا از قیمت روز این محصول اطلاعی دارید؟

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ در زمینه فروش انواع غلات دامی و محصولات دامی فعالیت می کنند.

متیونین

این محصول نقش های متابولیکی عمده ای در طیور دارد اما مصرف زیاد متیونین باعث کمبود آن بر عملکرد های مختلف و کیفیت گوشت ، جوجه های گوشتی طیور تاثیر بسزایی دارد.
بر اساس تحقیقات نشان داده شده کمبود متیونین در جیره غذایی طیور باعث مهار رشد جوجه های گوشتی طیور در مقایسه با کمبود سایز اسید های آمینه ضروری است. و این نشان می دهد مصرف بیشتر متیونین کاهش وزن بدن مرغ می شود.

این محصول اولین اسید آمینه محدود کننده در بلدرچین ها با جیره پایه ذرت/سویا می باشد که سبب بهبود کیفیت پروتئین و کاهش غلظت آن در جیره می شود.

تولید این محصول و فروش انواع مختلف آن در بسته بندی های متنوع توسط کارخانه های داخلی و خارجی و با نام های تجاری صورت می گیرد. متیونین را می توان به دو صورت مایع و جامد تولید کرد. حالت جامد این محصول به صورت پودری می باشد و متیونین در حالت پودر در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی و درصد خالص ۹۹ درصد عرضه می شود.

کارخانه جات تولید متیونین به چند صورت است؟

•روش تولیدی طبیعی
•روش تولید شیمایی

فروش متیونین به صورت غیر حضوری یا همان آنلاین از شرکت های تولید کننده و شرکت های وارد کننده این محصولات امکان پذیر است.

خرید و فروش اینترنتی متیونین در خوراک دام

بزای ثبت سفارش با مشاورین بخش فروش ما در ارتباط باشید و اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی : ما را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *