قیمت کنجاله تخمه پنبه در اسفند ماه ۹۹

قیمت کنجاله تخمه پنبه در اسفند ماه ۹۹

قیمت کنجاله تخم  پنبه در اسفند ماه ۹۹ چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ تولید کنجاله تخم پنبه به چه سطحی رسیده است؟  آنالیز های کنجاله تخم پنبه را شرح دهید ؟ آیا کنجاله تخم  پنبه در سلامت و کیفیت تخم مرغ تاثیر دارد؟

کنجاله تخم پنبه

این محصول حاصل از تولید روغن که فشرده شده دانه پنبه و جداسازی روغن تشکیل می شود.

کنجاله تخم پنبه مانند دیگر کنجاله ها به دلیل دارا بودن پروتئین زیاد در خوراک دام و طیور مورد استفاده است. این محصول یک منبع آلی و باارزش : فسفر، پتاسیم و بسیاری عناصر گیاهی است. کنجاله تخم پنبه نسبت به سایر منابع پروتئین گیاهی حاوی فسفر بیشتر است.

مزایای تغذیه ای کنجاله تخم پنبه یک ماده ای خوراکی برای مصرف دام و طیور با سطوح پروتئین متوسط می باشد و از نظر کیفیت نسبت به کنجاله سویا مرغوبیت کمتری داشته زیرا در مقایسه با کنجاله سویا دارای الیاف بیشتر و ترکیب اسید های آمینه نامطلوب تری است . مصرف بیش از حد این محصول در جیره های دام و طیور می تواند باعث یبوست شود. فراورده های حاصل از منابع مختلف بسته به روش عمل آوری از لحاظ کیفیت و ترکیب شیمیایی متغیر می باشد مثلا جداسازی پوسته یا روش روغن گیری مکانیکی یا استفاده از حلال از عوامل موثر در این زمینه هستند به طور کلی میزان لیزین در این ماده اندک بوده و به عنوان یک منبع خوب الیاف قابل هضم برای نشخوارکنندگان محسوب می گردد.

خرید و فروش اینترنتی کنجاله تخم پنبه

برای ثبت سفارش با مشاورین بخش فروش ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید .

همکاران ما از روز شنبه الی پنجشنبه کاملا به صورت فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *