تفاله البالو برای خوراک دام وطیور

تفاله آلبالو از محصولات فرعی در فرآیند تولید آب آلبالو و دیگر فرآورده های آلبالو می باشند در کارخانه های تولید آب میوه و لواشک و مربا ضایعات میوه ها، قابل استفاده برای محصولات انسانی نمی باشند اما به دلیل دارا بودن مواد مغذی و فیبر می توان برای محصولات دامی مورد استفاده قرار داد تا هم کیفیت غذایی جیره دام و طیور را بهبود بخشد هم کمکی برای کاهش آلودگی محیط زیست باشد. هسته و تفاله آلبالو به عنوان ضایعات با رطوبت بالا از کارخانجات خریداری شده طی عملیات خشک سازی خشک شده و رطوبت آن را به زیر ۸ درصد می رسانند تا مانع از کپک زدگی و تخمیر شود سپس هسته و تفاله پودر می شود و بصورت دانه ریز و یکنواخت در کیسه های چندکیلویی سردوزی می شوند. در حال حاضر فرآیند خشک سازی اغلب با دستگاه های خشک کن پیشرفته خارجی انجام می‌شود که موجب از بین رفتن خطرات بار میکروبی، حفظ کیفیت و ماندگاری محصول را به بیش از یک سال افزایش می دهد. تفاله آلبالو به دلیل خوش طعم بودن برای دام و خوش خوراکی باعث اشتهازایی برای دام شده و موجب رشد و وزن گیری دام می شود به دلیل قیمت مناسب این محصول استفاده از آن هزینه نهایی جیره خوراکی دام را کاهش داده و در نتیجه محصولات تولیدی مورد نظر خود از جمله شیر و گوشت را با هزینه نهایی کمتری تولید می نمایند.

با توجه به افزایش قیمت محصولات دامی وارداتی پرورش دهندگان دام و طیور همواره به دنبال یافتن محصولات ارزانتر برای جایگزینی محصولات با قیمت بالا می باشند.

تفاله آلبالو با قیمتی ارزان و دارا بودن پروتئین و انرژی زیاد می تواند بخشی از نیازهای خوراکی دام را برطرف نماید بازرگانی دانه گستر مارچ با فروش و عرضه تفاله آلبالو و سایر محصولات دامی با کیفیت و تحویل سریع و مطمئن به یکی از قطب های تأمین خوراک دام و طیور مبدل کرده متقاضیان خرید می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر جهت مشاوره خرید با ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *