خرید سبوس جو در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

سبوس جو

خرید سبوس جو در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا از قیمت روز سبوس جو اطلاعی دارید؟ ارزش غذایی سبوس جو در خوراک دام چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟سبوس جو

خرید سبوس جو

خریداران و دامداران در سراسر ایران می توانند سبوس جو را. با تناژ های بالایی، به صورت مستقیم در خواست کنند و تامین این محصول بسیار راحت است و به عنوان یک خوراک خشک و مفید برای دام می باشد و این محصول به دلیل نرم بودن به هضم خوراک برای دام های کوچک و بزرگ راحت تر می سازد.
سبوس جو یکی از غلات مهم در خوراک دام محسوب می شود، سبوس جو حاوی مقدار بسیار زیادی پروتئین ، فیبر و سلنیوم خوراکی می باشد. این محصول کاربرد های ویژه ای دارد از جمله: دیابت، کلسترول خون را نیز کاهش می دهد و برای کاهش وزن دام کمک می کند.

چه مواردی بر قیمت گذاری این محصول موثر می باشد؟

•کیفیت محصول
•زمان و نحوه بارگیری
•هزینه دریافت محموله
•موجود بودن این محصول در بندر یا انبار
•بندر ترخیص

مقایسه سبوس جو و سبوس گندم
سبوس جو ویژگی های مهمی نسبت به سبوس گندم دارد ، اما قیمت سبوس جو از سبوس گندم کمتر است.

نحوه خرید سبوس جو به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ در زمینه فروش انواع محصولات و غلات فعالیت ویژه ای می کند و شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید ، قیمت روز خرید و فروش عمده سبوس جو را می توانید با تناژ بالایی سفارش دهید. برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشد و برای اطلاع از موجودی و قیمت روز با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *