قیمت یونجه پرس شده در اردیبهشت ماه

قیمت یونجه پرس شده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به چه میزان رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ فروش یونجه به چند صورت انجام می گیرد؟ ارزش غذایی یونجه در خوراک دام چیست؟

قیمت یونجه پرس شده

این محصول یکی از علوفه های مهم در تغذیه دام به حساب می آید. به دلیل داشتن مواد مغذی این محصول در جهان نزدیک به ۳۳ میلیون هکتار یونجه کشت می شود، بیشترین میزان ارزش غذایی در برگ های یونجه نهفته و نزدیک به ۵۰ درصد پروتئین یونجه در برگ های این محصول می باشد. یونجه برای گوارش دام ها بسیار قابل هضم بوده و درصد بالایی از غذای دام را تشکیل می دهد. با توجه به بالا بودن ارزش غذایی بالا رشد یونجه در هر منطقه بنا به شرایط آب هوایی، خاک و مواد معدنی خاک متفاوت است.

انواع یونجه

۱)یونجه همدانی
۲)یونجه یزدی
۳)یونجه بغدادی
۴)یونجه بمی

مدت زمان برداشت یونجه متفاوت می باشد به عنوان مثال برای گوساله های پرواری از روز های ۲۵ تا ۵۰ درصد گلدهی یونجه و برای گاو های شیرده بهترین زمان برداشت یونجه در روز ۲۸ می باشد.

مزایای یونجه در خوراک دام

•رشد بدن دام

•افزایش باروری در دام

•افزایش تولید شیرو بالا رفتن درصد چربی

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ

مجموعه ما هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه تجارت دام و طیور و غلات به حساب می آید. یونجه می تواند به عنوان خوراک دام در جیره غذایی روزانه در نظر گرفت که در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.
برای اطلاع از لیست قیمت و موجودی با عضویت در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید . همکاران ما همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *