تفاله گوجه تضمینی و با کیفیت در خوراک دام

تفاله گوجه تضمینی و با کیفیت در خوراک دام

تفاله گوجه تضمینی و با کیفیت در خوراک دام چه تاثیری دارد؟ آیا این محصول برای دام مفید می باشد؟ شناختی نسبت به تفاله گوجه دارید؟ خرید تفاله گوجه به چه میزان رسیده است؟ کاربرد های تفاله گوجه در خوراک دام چیست؟

تفاله گوجه تضمینی
تفاله گوجه و سایر محصولات دامی را می توانید از مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ تهیه کنید، مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه در زمینه خرید، فروش، تجارت محصولات دامی و غلات، آبزیان فعالیت می کند و توانسته است رضایت مشتریان را جلی کند. تفاله گوجه محصولی است که در تغذیه انسانی قابل استفاده نیست ولی برعکس برای جیره غذایی دام و طیور از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول همان باقی مانده گوجه در کارخانجات تولید ربع و سس است.

چند نوع تفاله گوجه موجود داریم؟
•تفاله گوجه خشک
•تفاله گوجه خیس

ویژگی های خوب یک تفاله گوجه خشک
۱)قیمت مناسبی دارد
۲)تفاله گوجه خشک رطوبت ندارد
۳)رنگ تفاله گوجه خشک، زرد و مشکی نیست
۴)این محصول بوی نامطلوبی ندارد
۵)در بسته بندی ها استاندارد عرضه می شود

تفاله گوجه خشک

این محصول یکی از نهاده های پرخاصیت و پرفروش می باشد، تفاله گوجه به دلیل داشتن کالری بالا مورد استفاده دام قرار گرفته است و به دلیل داشتن خوش خوراکی باعث اشتها و افزایش دام می شود‌.

ثبت سفارش تفاله گوجه
بهترین روش برای خریدارای تفاله گوجه و سایر محصولات دامی می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ به عنوان بهترین مرجع فروش تفاله گوجه خشک تمامی واسطه هارو حذف کرده است و خرید ، فروش و تجارت این محصول بسیار راحت است.

برای اطلاعات موجودی و لیست قیمت می توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *