ارزش سبوس برنج در خوراک دام و طیور

ارزش سبوس برنج در خوراک دام و طیور

ارزش سبوس برنج در خوراک دام و طیور چقدر است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ واردات سبوس برنج در خوراک دام و طیور به چه میزان رسیده است؟ آیا از قیمت روزانه این محصول اطلاعی دارید؟

ارزش سبوس برنج
سبوس برنج توسط مراکرپخش کننده به صورت تناژ های بالایی و یا به صورت عمده به فروش می رسانند و شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با سال ها تجربه درخشان در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و غلات فعالیت ویژه ای می کنند و شما خریداران عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان محصول را دریافت کنید.
سبوس برنج محصول فرعی محسوب می شود و فرآوری شده ازپوسته برنج می باشد . این محصول دامی در جیره غذایی روزانه دام استفاده می شود به دلیل خوش خوراک بودن و ارزش غذایی که دارد مصرف زیادی نیز دارد.

میزان مصرف سبوس برنج دامی
۱)گاو های شیری ۲۰ درصد
۲)گوساله ها ۵ درصد
۳)میش ها ۱۵ درصد
۴)گاو گوشتی ۲۰ درصد
۵)بره ها ۵ درصد

سبوس برنج دامی
سبوس برنج داری مقدار زیاد پروتئین و ویتامین های گروه B بوده همچنین دارای ۲ الی ۳ درصد روغن ، و مقدار کمی انرژی می باشد. سبوس برنج در کشورهایی نظیر هندوستان ، ایران، پاکستان تولید شده و برای مصارف دامی استفاده میشود.

آنالیز سبوس برنج
•چربی ۱۳ درصد
•ماده خشک ۹۰ درصد
•پروتئین خام ۱۳ درصد

نحوه خرید آنلاین سبوس برنج دامی
برای کسب اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت می توانید کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ همه روزه پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند و برای ثبت سفارشات خود می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با تشکر از همراهیتان.

ارسال_فوری ؛ ارسال_به_سراسر_نقاط_ایران؛ شرکت بازرگانی_دانه_گستر_مارچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *