تاثیر سبوس جو در خوراک دام و طیور

تاثیر سبوس جو در خوراک دام و طیور

تاثیر سبوس جو در خوراک دام و طیور چیست؟ آیا از قیما سبوس جو اطلاعی دارید؟ سبوس جو چه ویژگی های دارد؟ آیا از واردات سبوس جو اطلاعی دارید؟ فروش سبوس جو به چه میزان رسیده است؟

تاثیر سبوس جو
مجموعه بازرگانی دانه گستر مارچ در زمینه خرید و فروش محصولات دامی، غلات، آبزیان فعالیت ویژه ای می کنند و توانسته است محصولات با کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیزمان قرار دهند. پرورش دهندگان دام و طیور می توانند محصول مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان دریافت کنند‌.
سبوس جو به پوسته خارجی جو می گویند و دارای مقدار زیادی پروتئین، سلنیوم و فیبر خوراکی می باشد. همان گونه که مشاهده می کنید سبوس جو طرفداران زیادی دارد و همه ی محصولات دامی ما در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری می شود و برای ارسال برای شما آماده می شود.

چه عواملی برای افرایش قیمت سبوس جو تاثیر گذار است؟
•بستگی به کیفیت سبوس جو
•در بندر موجود است یا انبار
زمان ‌‌نحوه بارگیری
•هزینه دریافت
•نیاز به پروانه فروش

تمامی این مواردی که گفته شد برای افزایش قیمت سبوس جو تاثیر گذار می باشد، قیمت این محصول هر روز در حال تغییر می باشد قابل توجه خریداران، شرکت مجموعه دانه گستر مارچ سبوس جو را به صورت عمده و یا تناژ های بالایی به فروش می رسانند و تامین سبوس جو و سایر محصولات دامی بسیار راحت است و این محصول به عنوان یک‌خوراک خشک و مفید شناخته شده است.

نحوه خرید آنلاین سبوس جو
برای اطلاع از موجودی و لیست قیمت روانه می‌توانید در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید مجموعه دانه گستر مارچ همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند در صورت سفارش محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت با همکاران بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید از مشاوره رایگان محصولات دامی بهره ببرید. با تشکر از همراهیتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *