واردات ذرت اکراین در تیر ماه ۱۴۰۰

واردات ذرت اکراین در تیر ماه ۱۴۰۰

واردات ذرت اکراین در تیر ماه ۱۴۰۰ به چه سطحی رسیده است؟ آیا شناختی نسبت به این محصول دارید؟ ویژگی های ذرت اکراین در خوراک دام چیست؟ از قیمت روزانه این محصول اطلاعی دارید؟ ذرت اکراین بهتر است یا ذرت برزیل؟

واردات ذرت اکراین
مجموعه دانه گستر مارچ این محصول با کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیزمان قرار می دهد و ذرت اکراین توسط مراکز پخش کننده به صورت تناژ هایی بالایی و یا به صورت عمده به فروش می رسد و شما خریداران عزیز می توانید محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید و در کمترین زمان محصول را دریافت نماید.
ذرت یکی از نهاده های مهم در جیره غذایی دام و طیور می باشد و به دلیل خوش خوراکی از ارزش غذایی بالایی برخودار است. قیمت این محصول متغیر می باشد و بر حسب درجه بندی به صورت های متفاوت به بازار عرضه می شود.

ذرت اکراین
ذرت اکراین نسبت به ذرت روس و ذرت برزیل از قیمت کمتری برخودار است .فروش این محصول در بنادر جنوبی صورت می گیرد . قیمت ذرت اکراین براساس کیفیت تغییر می کند و وجودی مانند : فسفر، نشاسته، کلسیم ، ویتامین A و ویتامین B باعث استفاده از این غله در جیره غذایی دامی است. دو نوع ذرت موجود داریم:
۱) ذرت دامی
۲)ذرت خوراکی
خواص ذرت خوراکی و ذرت دامی چندان فرقی ندارند، ذرت های خوراکی بافت نرم تری دارد در عوض ذرت های دامی بافت سفت تری دارد. ذرت های دامی از نظر درشت بودن دانه ها درشت تر می باشد . در حالت کلی نحوه برداشت این دو محصول متفاوت است .

ثبت سفارش ذرت اکراین
برای اطلاعات لیست موجودی و لیست قیمت با عضویت در کانال تلگرامی ما و یا پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید. برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. همکاران ما همه روزه پاسخگویی تمامی سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند‌‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *