پودر گوشت برای خوراک دام و طیور و آبزیان

پودر گوشت برای خوراک دام و طیور و آبزیان چگونه تولید می شود؟

پودر گوشت برای خوراک دام و طیور و آبزیان را از چه مراکزی می توان تهیه کرد؟

خواص مصرف پودر گوشت چیست و چگونه تولید می شود؟

پودر گوشت محصولی از بقایای بدن حیوان است که در کارخانجات تولید مواد غذایی، کنسروسازی و یا کشتارگاهها به عنوان پسماند باقی مانده و مصرف انسانی ندارد. این اجزا شامل ریه، کبد،کلیه، قلب، و بخشهای دیگری چون پوست، دست ها، پاها، روده معده می باشد که این محصولات را پس از پختن خشک و سپس آسیاب می نمایند آنالیز پودر گوشت به دلیل موارد مختلف استفاده شده در آن متغیر است اما به طور معمول پروتئین خام پودر گوشت حدود ۵۵ درصد می باشد چربی موجود در آن میزان انرژی آن را تعیین می کند

پودر گوشت های حاوی استخوان نسبت به پودر گوشت های خالص ارزانتر بوده، پروتئین آنها کمی پایینتر و کلسیم و فسفر آن بالاتر است. البته فسفر پایین به دلیل ویژگی محدود کننده ی آن می تواند بهتر باشد.به طور معمول پودر گوشت حاوی حدود ۵۵ درصد پروتئین، ۸ تا ۱۲ درصد چربی، ۳ درصد فسفر، ۴ درصد کلسیم، ۱۷ درصد خاکستر و حدود ۴ تا ۷ درصد رطوبت است.

پودر گوشت به دلیل داشتن پروتئین بالا محصولی بسیار مفید برای استفاده در جیره خوراکی دام و طیور و آبزیان می باشد که هر چقدر تازه تر باشد میزان مقوی تر بودن آن نیز بیشتر است زیرا ممکن است با گذشت زمان محصول دچار آلودگی شود.

چگونه می توان پودر گوشت را به صورت عمده و با اطمینان از کیفیت آن خریداری کرد؟

بازرگانی مارچ با سالها فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع محصولات دامی و طیوری توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید کارشناسان فروش ما در بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند شما میتوانید جهت سفارش محصول از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *