ذرت خوراکی مقوی برای دام

ذرت خوراکی مقوی برای دام در بازارهای داخلی در چند نوع مختلف خرید و فروش می شود؟

ذرت خوراکی مقوی برای دام در بازرگانی مارچ با چه تناژی فروخته می شود؟

ذرت دارای چه خواصی است؟ ذرت دامی از چه مراکزی قابل تهیه است؟

ذرت دامی چیست ؟

ذرت به عنوان یکی از اصلی ترین نهاده‌ها در تغذیه دام و طیور مطرح است. ذرت دامی به دو دسته‌ ذرت علوفه‌ای و ذرت دانه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود. ذرت علوفه‌ای از محصولات مهم به‌ عنوان خوراک دام به‌ ویژه گاو و گوسفند مطرح است و ذرت دانه‌ای نیز هم برای تغذیه طیور و هم تغذیه دام کاربرد دارد. با توجه به وجود انواع مواد غذایی با ارزش در این محصول، مصرف آن برای دام و طیور بسیار مفید بوده و برای تامین انواع مواد مغذی، پروتئین و غیره مناسب می باشد.

از نکات مهم و اساسی برای خرید ذرت

یکی از نکات اصلی در زمینه خرید جهانی نهاده‌های دامی به‌خصوص ذرت دامی، این است که با توجه به اینکه تقاضای بالای جهانی برای ذرت وجود دارد، زمان خرید ذرت از بازار جهانی بسیار مهم است. یعنی واردکننده بایستی زمان برداشت ذرت در کشور‌های عمده تولیدکننده (مثل برزیل) را رصد کند و در همان زمان شروع به خرید کالای دسته اول و باکیفیت نماید. زیرا اگر ذرت در زمان مناسب خرید نشود باید همان کالا را دسته دوم از فروشندگان دیگر خریداری شود.

از موارد مهم در خرید ذرت یافتن مراکز فروش آن با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. بازرگانی مارچ با ارائه انواع محصولات خوراک دام و طیور با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید برای خرید انواع محصولات با کیفیت از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز را به صورت عمده سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در شهر مورد نظر خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *