سویا دامی با خواص فراوان برای مصارف دامی

سویا دامی با خواص فراوان برای مصارف دامی در چه مراکزی موجود می باشد؟

سویا دامی با خواص فراوان برای مصارف دامی با چه قیمتی عرضه می گردد؟

سویا محصولی است که از گیاه و دانه سویا تهیه می شود. این گیاه به دلیل داشتن پروتئین فراوان یک منبع بسیار مهم برای تامین پروتئین می باشد. این محصول استفاده های فراوانی دارد. اما سالانه مقدار زیادی کنجاله نیز در کنار تهیه این محصول بدست می آید که از فرآورده های سویا محسوب می شود. این کنجاله برای مصارف انسانی استفاده نمی شود. اما به دلیل وجود پروتئین فراوان این محصول برای خوراک دام و طیور و آبزیان مصرف می شود.

سویا دامی از کجا تهیه می شود؟

کنجاله سویا از محصولاتی است که علاوه بر تهیه در داخل کشور از کشورهای دیگر نیز وارد می شود. کشورهایی نظیر آرژانتین و برزیل یکی از تامین کننده های سویای دامی کشور ما می باشند.

این محصولات از طریق بنادر وارد کشور شده و پس از ترخیص با انواع وسایل نقلیه به سراسر کشور ارسال می شوند تا مورد استفاده قرار بگیرند. پیدا کردن مراکز فروش این محصولات در شهرهای دیگر یکی از اقدامات خریداران محصولات دامی می باشد.

خرید سویای دامی از بازرگانی مارچ

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با فعالیت در زمینه خرید و فروش محصولات خوراکی دام و طیور توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت با فروش عمده انواع محصولات خوراکی دامی با مناسب ترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. و محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده سفارش داده و در مقصد مورد نظر دریافت نمایید. این شرکت با ارائه خدمات مشاوره رایگان و اطلاع رسانی از قیمتهای روز برای مشتریان در خدمت شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *