ضایعات حبوبات خوراک مناسب برای دام

ضایعات حبوبات خوراک مناسب برای دام با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟

ضایعات حبوبات خوراک مناسب برای دام با چه تناژی تولید و عرضه می شود؟

مزایای حبوبات

حبوبات از محصولاتی هستند که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و به دلیل داشتن مقادیر زیادی پروتئین، مواد مغذی و انواع ویتامین ها بسیار مورد توجه هستند. اما به دلیل قیمت بالا و موجودی محدود آن فقط برای مصارف انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که این محصولات برداشت می شوند یا در حین حمل و یا در زمان بسته بندی، مقادیری از حبوبات شکسته و خرد می شود. این محصولات با وجودی که دیگر برای مصارف انسانی مناسب نمی باشند اما دارای ارزش غذایی می باشند. و به دلیل درجه چندم محسوب شدن با قیمت خیلی کمتری عرضه می شوند. این حبوبات شکسته شده را می توان برای خوراک دام و طیور خریداری و مصرف کرد.

حبوبات شکسته شده برای دام شامل چه محصولاتی می گردد؟

حبوباتی مانند انواع لوبیا، نخود، عدس و لپه از زمان برداشت تا مراحل بسته بندی ضایعاتی دارد. که از نظر ظاهری در سطح پایینتری قرار می گیرند و برای مصارف دامی مناسب می باشند.

از چه مراکزی می توان ضایعات حبوبات تهیه کرد

بسیاری از کارخانجات تولیدی انواع کنسرو ها و بسته بندی حبوبات آماده فروش ضایعات بوجود آمده در کارخانجات خود می باشند. تا هم از دور ریزی و آلودگی محیط زیست جلوگیری شود هم غذای مناسبی برای دام می باشد و هم یک منبع درآمد محسوب می شود.

 

نحوه خرید و سفارش محصول

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ در زمینه خرید و فروش انواع محصولات خوراک دامی به صورت عمده فعالیت می کند. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را از طریق راههای ارتباطی سفارش داده و در شهر مورد نظر خود دریافت نمایید. روش خرید از این شرکت خرید اینترنتی می باشد.

شما می توانید برای خرید محصولات مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *