یونجه بسته بندی و پرس خوراکی محبوب برای انواع دام

یونجه بسته بندی و پرس خوراکی محبوب برای انواع دام دارای چه خواصی است؟

یونجه بسته بندی و پرس خوراکی محبوب برای انواع دام با چه قیمتی فروخته م

یونجه چیست؟

یونجه یا همان Medicago sativa یک نوع خوراک و علوفه با کیفیت و مغذی می‌باشد. اغلب از یونجه به صورت تر و خشک برای تامین غذای انواع دام استفاده می‌شود، که در کل حدود ۶۰ درصد از کل غذای دام و گوسفندان را تشکیل می‌دهد. این نوع گیاه بسیار باارزش و هضم آن نیز بسیار راحت می‌باشد. و همین امر باعث می‌شود تا حیوانات در خوردن و هضم کردن آن دچار مشکل نشوند. در مواقع پروار بندی و برای بالا بردن میزان شیر و وزن گوسفنده زنده بیشتر دامداران از این علوفه بسیار عالی استفاده می‌کنند.

البته در کل انواع متفاوتی یونجه وجود دارد مانند یونجه بمی، یونجه همدانی، یونجه بغدادی و یونجه یزدی. در ایرن نیز شهر همدان دارای بهترین و با کیفیت‌ترین یونجه موجود می‌باشد. به این صورت که حدود ۳۹۵۵۴ هکتار زمین زراعی در این شهر کشت می شود و برداشت آن ۴۶۱۲۱۸ تن می‌باشد.

همانطور که انسان برای رشد و زندگی کردن به غذا و خوراک مغذی و با کیفیت لازم دارد. گوسفندان و انواع حیوانات برای رشد بهتر نیازمند جیره غذایی و خوراک با کیفیتی هستند، تا رفع نیازهای سوخت و ساز بدن خود بتوانند به زندگی بپردازند. در این بین مواد غذایی مختلفی برای تغذیه دام زنده مانند، کاه، یونجه، علوفه، کنسانتره، ذرت و … وجود دارد. که هر کدام از این مواد غذایی دارای ارزش غذایی مختلف هستند، و دامداران نیز باید در بازه‌های زمانی مختلف و بر اساس نیاز دام هر یک از این خوراک را به جیره غذایی دام اضافه کنید.

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با فروش انواع محصولات خوراک دامی به صورت عمده در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *