انواع جو محصولی پرخاصیت برای دام

انواع جو محصولی پرخاصیت برای دام دارای چه مزایایی است؟

انواع جو محصولی پرخاصیت برای دام با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟

جو چه خاصیتی دارد؟ انواع جو را نام ببرید؟ مصرف جو برای دام چه خواصی دارد؟ جو در بازرگانی مارچ با چه تناژی بفروش می رسد؟ قیمت جو به چه عواملی بستگی دارد؟ چند نوع جو وجود دارد؟

معرفی محصول جو

جو به عنوان متداول‌ترین غله پس از گندم به خصوص در مناطق معتدل و سردسیر محسوب می‌شود که حداقل پروتئین استاندارد آن می‌بایست درحدود ۱۲-۱۰ درصد و فیبر آن (مواد غیر قابل هضم) حدود ۴٫۵ درصد باشد. از آنجایی که جو فاقد ویتامین A و D بوده و حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد کنسانتره غذای دام را تشکیل می دهد. لذا استفاده از آن در جیره نشخوار کنندگان سبب تسریع رشد و افزایش پروتئین شیر دام‌ها می‌گردد.
جو گیاهی سازگار با شرایط آب و هوایی مساعد، خاک حاصلخیز که قابلیت نگهداری آب در آن زیاد باشد و همچنین در خاک‌هایی که PH آنها بین ۷ تا ۸ می‌باشد است.
لازم بذکر است این گیاه نسبت به گندم در برابر خشکی مقاوم‌تر است که این مزیت باعث می‌گردد. در آب و هوایی که آب سبب محدود کردن تولید غلات باشد محصول بیشتری تولید کند.

جو از چه مراکزی قابل تهیه می باشد؟

مراکز زیادی در داخل کشور به خرید و فروش نهاده های دامی می پردازند. اما نکته مهم این می باشد که نهاده های مهمی و پرمصرفی مانند جو با چه قیمت و کیفیتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. خرید محصول با کیفیت، با نازلترین قیمت بصورت عمده از مواردی است که برای مشتری بسیار حائز اهمیت می باشد. شرکت مارچ با فروش انواع محصولات خوراک دامی به صورت عمده در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید برای تهیه محصول مورد نیاز خود از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *