روغن سویا مورد استفاده در خوراک دام و طیور

روغن سویا مورد استفاده در خوراک دام و طیور به چه صورت تهیه می شود؟

روغن سویا مورد استفاده در خوراک دام و طیور دارای چه خواصی است؟

روغن سویا چیست؟ روغن سویا با چه روشی به دست می آید؟ موارد مصرف روغن سویا چیست؟ روغن سویا چه مزیتی دارد؟ با چه روشی از سویا روغن به دست می آورند؟ روغن سویا دارای چه رنگ و بویی است؟ فروش روغن سویا به چه صورت است؟ روغن سویا از چه مراکزی قابل تهیه است؟ قیمت روغن سویا به چه صورت است؟ روغن سویا به چند روش به فروش می رسد؟ گالن های مورد استفاده برای روغن سویا اغلب چند لیتری هستند؟

روغن خام سویا

روغن خام سویا از دانه های سویا تشکیل می شود.

ترکیبات روغن سویا به دو صورت می باشد:
•اسید های چرب اشباع
•اسید های چرب غیر اشباع

روغن خام سویا

این محصول شامل ترکیبات کمی می باشد که در مراحل اول ترکیب ها را از روغن جدا می کنند. استفاده این محصول در تغذیه جوجه های گوشتی به چه صورت می باشد :

۱)افزایش قابلیت هضم کربوهیدرات
۲)کاهش درصد چربی
۳)افزایش کیفیت
۴)بهبود افت لاشه

فروش روغن سویا

مجموعه دانه گستر مارچ با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش محصولات دامی فعالیت می کند. و این کار سبب شده رضایت مشتریان را نیز بر خود جلب کند .
امروزه این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات دام می باشد که با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد. ما نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان روغن خام سویا اقدام به گسترش فعالیت خود و فروش آن به صورت آنلاین نموده ایم. این محصول کاملا به صورت استاندارد در بسته بندی های مختلف انجام می شود. این محصول به صورت فله و گالنی به فزوش می رسد. گالنها اغلب دارای گنجایش ۳۰ لیتری هستند. روغن سویای فله در ماشینهای تانکردار به مشتری ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *