پودر ماهی خوراکی مقوی برای دام و طیور

پودر ماهی خوراکی مقوی برای دام و طیور با چه کیفیتی تولید می شود؟

پودر ماهی خوراکی مقوی برای دام و طیور در بازارهای داخلی با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟

پودر ماهی چگونه تولید می شود؟ مزایای مصرف پودر ماهی چیست؟ پودر ماهی از چه نوع ماهی هایی تولید می شود؟ پودر ماهی برای چه مواردی مصرف می شود؟

آنزیم

پودر ماهی چیست؟

پودر پروتئین ماهی (FPP) یک محصول پودری در رده مواد غذایی و خوراکی است که در درجه اول برای کاربردهای انسانی مصرف می شود. و با محصولات پودر ماهی که برای کاربردهای خوراک دام تعیین شده اند تفاوت قابل توجهی دارد. در واقع پودرهای پروتئینی ماهی دارای ویژگی های مختلف هستند که در درجه اول آنها را به عنوان مواد غذایی انسانی معرفی می کنند. که کارخانه های تولیدی این پودر ماهی در ایالات متحده آمریکا واقع در کشور پرو و ​​همچنین فرانسه واقع شده اند.

روش های فرآوری ماهی که برای مصرف انسان به عنوان یک ماده غذایی کامل مورد استفاده قرار می گرفته است. به شکل تازه، کنسرو شده، منجمد، دودی یا کم آب بوده است. و در صنعت ماهیگیری صنعتی نیز از ماهی کامل و فرآورده های حاصل از فرآوری ماهی پخته و کم آب شده محصولی به نام پودر ماهی تشکیل می شود که برای خوراک دام، غذای حیوانات خانگی و خوراک ماهی استفاده می شود که در ادامه به شرح این محصول میپردازیم.

نحوه خرید پودر ماهی از بازرگانی مارچ به چه صورت است؟

بازرگانی مارچ با فروش عمده انواع محصولات خوراک دام و طیور و آبزیان توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید این شرکت با فروش محصولات با کیفیت با نازلترین قیمت همواره در جهت مشتری مداری کوشیده است شما میتوانید برای خرید انواع محصولات خوراک دامی با کیفیت بصورت عمده از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *