خواص پودر ماهی در دام

پودر ماهی خوراک دام

خواص پودر ماهی در دام به چه صورت است ؟  ماهی به عنوان یک موجود غنی از پروتیین و ویتامین می باشد. این جاندار پس از صید شدن برای استفاده وارد کارخانه های مخصوص می شود. در کارخانجات کنسروسازی قسمتی از اجزای بدن ماهی برای استفاده انسان مصرف نمی شود. این قسمت ها دارای پروتیین بوده و به پودر ماهی تبدیل می شوند.معمولا قسمت روده و دم ماهی را خشک و آسیاب نموده و در کیسه ها برای فروش روانه بازار می گردند.

خواص پودر ماهی در دام

مشخصات ظاهری پودر ماهی:

پودر ماهی با توجه به ماهی که در ان استفاده شده در رنگ های خاکستری، قهوه ای روشن تا تیره می باشد.

خواص پودر ماهی:

پودر ماهی دارای انواع ویتامین های گروه B و E است. منبع بسیار خوبی برای فسفر، کلسیم و سایر مواد معدنی می باشد. پروتیین های موجود در پودر ماهی موجب رشد سریع دام و طیور می شود. مصرف این محصول تاثیر فراوانی برای هضم دارد.

پروتئین های پودر ماهی :

پروتتین های عبوری در پودر ماهی حاوی اسیدهای چرب مانند اسیدهای چربی لینولییک و اسیدهای های چربی امگا ۳ می باشد. وجود این اسیدهای چرب برای اصلاح و بهبود بازده آبستنی و گاو شیری و بهبود باروری بسیار مفید می باشد.

پودر ماهی منبع مناسبی برای تامین انواع اسیدهای آمینه ضروری می باشد. پودر ماهی همراه با انواع ناخالصی ها تولید می شود. این ناخالصی ها با انجام فرایندهایی در کارخانجات باید به حداقل برسد. هرچقدر مقدار ازت و یا تی وی ان محصول کمتر باشد محصول کیفیت بهتری نیز دارد.

این محصول به عنوان مکمل در غذای دام و طیور و آبزیان استفاده می شود. افزودن ان به جیره قادر است کمبودهای پروتیینی، معدنی، و ویتامینی بدن دام را رفع نماید. در گاوهای شیری و گوشتی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

تولید پودر ماهی :

در تهیه پودر ماهی باید دقت را به کار برد. میکروارگانیسم ها قابلیت رشد در این محصول را دارند. بنابراین تولید و مراقبت این محصول باید تحت شرایط بهداشتی و استاندارد صورت بگیرد. همچنین باید استفاده از این محصول نباید در اندازه ای باشد که به ذخایر طبیعی ماهی لطمه ای وارد گردد.

نحوه خرید پودر ماهی:

پودر ماهی یکی از ده ها نوع محصول خوراک دام و طیور می باشد که در بازرگانی دانه گستر مارچ به فروش می رسد. کیفیت خوب محصولات گویای خدمت صادقانه ما است.

انواع محصولات خوراک دام و طیور و ابزیان در بازرگانی دانه گستر مارچ به فروش می رسند. این شرکت محصولات را به صورت عمده به فروش می رساند. قیمت مناسب یکی دیگر از خدمات ما به مشتریان می باشد. محصولات در تناژ بالا در شهر مورد نظر مشتری به او تحویل داده می شود. شما می توانید از طریق راههای ارتباط زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *