فروش سبوس گندم با کیفیت

فروش سبوس گندم با کیفیت

فروش سبوس گندم با کیفیت با چه قیمتی انجام می گیرد؟

فروش سبوس گندم با کیفیت از کدام شهر صورت می گیرد؟

بیش از هفتاد درصد هزینه های دامپروری و دامداری به هزینه خوراک اختصاص داده می شود. با افزایش قیمت محصولات خوراک دامی خریداران در صدد خرید محصولات ارزانتر می باشند. در بین محصولات ارزان محصولاتی نیز هستند که حاوی ارزش غذایی لازم می باشند. خرید این دسته از خوراک ها برای پر کردن خلا نیازهای غذایی حیوان بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این هزینه نهایی جیره خوراکی را پایین می آورد. بنابراین استفاده از این نوع محصولات بسیار با صرفه می باشد. یکی از این محصولات سبوس می باشد.

انواع سبوس

انواع سبوس از جمله سبوس گندم، سبوس جو و سبوس برنج موجود می باشد. هر کدام از این محصولات مزایای خودشان را دارند. انواع سبوس در اندازه ها و  قیمت های مختلف عرضه می شوند.

سبوس گندم برای خوراک دام و طیور

سبوس گندم از محصولات جانبی گندم می باشد. این محصول از فرآوری گندم بدست می آید. به دلیل داشتن ارزش غذایی در این محصول، برای خوراک دام و طیور استفاده می شود. قیمت ارزان و ارزش غذایی زیاد آن باعث استفاده آن در صنعت خوراک دام شده است.

استفاده از سبوس گندم در تغذیه دام اغلب در صورت نیاز به فیبر غذایی در جیره می باشد.

در ایران صنایع مختلفی هستند که تقاضا برای سبوس گندم را افزایش می دهند از جمله صنایع آشپزی, پزشکی و لوازم آرایشی …. ولی صنایع کشاورزی به خصوص صنعت دام به عنوان متقاضی اصلی سبوس گندم می باشند.

سبوس گندم برای پرورش و پرواربندی گاو نسبت زیادی از جیره را به خود اختصاص می دهد. مخلوط سبوس گندم با ذرت و جو ارزش غذایی جیره را بسیار بالا می برد.

در زمان خرید سبوس گندم دامی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شکل ظاهری: سبوس باید دارای رنگ قهوه ای و به صورت درشت همانند تصویر بالا باشد.

باید عاری از هرگونه بوی نامطبوع و ناخوشایند باشد.

باید عاری از هرگونه حشره یا جسمی باشد.

آنالیز سبوس گندم

فیبر ۱۲%, خاکستر ۱% و رطوبت زیر ۱۰%، پروتئین ۱۵-۱۶%, چربی ۲٫۵%  باشد.

و در آخر برای حفظ سلامت محصول حتما باید در کیسه بسته بندی شود.

فروش سبوس گندم با کیفیت

فروش انواع سبوس با کیفیت در بازرگانی مارچ انجام می شود. شما می توانید خوراک دام و طیور خود را در بهترین کیفیت از ما خریداری کنید. انواع محصولات با تناژ بالا ارسال می شوند. شما می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. انواع محصولات با پایین ترین قیمت به فروش می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *