بازار خرید سویا دامی وارداتی

بازار خرید سویا دامی وارداتی وابسته به عوامل متعددی چون عوامل سیاسی، اقتصادی، بازار خرید و فروش جهانی و … می باشد و از آنجایی که  سویا دامی یک ماده غذایی غنی از پروتئین به ویژه پروتئین عبوری میباشد که از دانه سویا حاصل شده که آن را فول فت سویا نیز می نامند که در دو نوع تولید داخلی و خارجی در دسترس متقاضیان میباشد و در اینجا هم کارشناسان ما ، در شرکت بازرگانی مارچ قصد دارند تا شما را در مقاله پیش رویتان در زمینه بازار خریدو فروش سویا دامی وارداتی همراهی کنند.

بازار خرید سویا دامی وارداتی

امروزه مانند گذشته شرایط خرید و فروش انواع نهاده و خوراک دام نیز مانند سایر اقلام مصرفی و غیر مصرفی در جهان دست خوش تغییرات و نوسانات زیادی شده است و کشورهای جهان در صدد هستند تا با تمهیدات درست و بهینه و هدفمند ،با این متغیر های روزانه با بهترین شکل ممکن برخورد و تصمیم گیری نمایند .

بازار خرید سویا دامی وارداتی
بازرگانی دانه گستر مارچ

خواص سویا دامی:

منبع کامل پروتئین(۴۴تا۴۶درصد)
دارای تمامی آمینواسیدها
پر انرژی
منبع فیبر

انواع اشکال مصرفی گیاه سویا:

دانه سویا،روغن سویا،پلت سویا،پوسته سویا،کنجاله سویا،سبزیجات و سوخت

خواستگاه سویا دامی:

جنوب شرقی آسیا
هفت کشور از ده کشور ایالات متحده آمریکا
اوروگوئه: ۳/۲میلیون تن در سال
بولیوی:۳/۳میلیون تن در سال
اوکراین:۳/۹میلیون تن در سال
کانادا:۶میلیون تن در سال
پاراگوئه:۱۰میلیون تن در سال
هند:۱۰/۵میلیون تن درسال
چین:۱۲/۲میلیون تن در سال
آرژانتین:۵۳/۴میلیون تن در سال
برزیل:۸۶/۸میلیون تن در سال
آمریکا:۱۰۸میلیون تن در سال

کشورهای وارد کننده سویا به ایران:

برزیل،آرژانتین،اوکراین

نکته:
سویا جزو اقلامی بود که تا تابستان ۱۴۰۱ با ارز دولتی معامله میشد اما پس آن به علت تمهیدات و تصمیمات دولتی به صورت بازارگاهی و مستقیما با نظارت دولت انجام میشود.

علل تفاوت قیمت انواع سویا وارداتی:

بازار رقابت جهانی
تفاوت درصد پروتئین
هزینه های حمل و نقل
سیاست های دولتی

دوستان شما در شرکت بازرگانی مارچ سعی دارند تا راه مشاوره،خریدو فروش کلیه نهاده ها و خوراک دام و طیور را برای شما عزیزان تسهیل و هموار کنند تا علاوه بر جلب رضایت شما بر روابط تجاری شرکت مارچ با شما نیز تحکم بخشد. از این رو به شما توصیه می کنیم تا قبل از هر گونه خرید و فروش خوراک یا انواع نهاده های دام و طیور با مشاوران ما در بازرگانی مارچ تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر انجام یک معامله آگاهانه با ما یا سایر همکارانمان،بتوانید از خرید و فروش خود بیشترین سود و بهره وری ممکن را نیز ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *