قیمت ذرت وارداتی درجه یک

آگاهی از قیمت ذرت وارداتی درجه یک به صورت دقیق و روزانه از تمایلات اصلی بسیاری از دامداران و شرکتهای بازرگانی میباشد .بازرگانی مارچ این ادعا را دارد که میتواند علاوه بر اطلاع رسانی در زمینه قیمت درست و بدون حضور واسطه به شما متقاضیان محترم،محصول با کیفیت و ارزان در اختیارتان بگذارد.

قیمت ذرت وارداتی درجه یک در ایران:

ذرت یکی از تولیدات و غلات مهم کشاورزی است. ذرت دارای مصارف انسانی و دامی نیز میباشد. از آنجایی که بازار تقاضای این محصول در درون کشور،روز به روز در حال توسعه است،منجر به واردات این دانه زرد گرانبها از کشورهای مختلفی شده است.

قیمت ذرت وارداتی درجه یک
شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ

کشورهای صادر کننده ذرت به ایران :

کشورهایی چون آرژانتین،آلمان،اوکراین،روسیه،هندوستان،ترکمنستان و سوئیس کشورهای صادر کننده ذرت به ایران هستند.تا علاوه بر تامین کمبود نیاز داخلی،بر تبادلات کشوری نیز تاثیر مستقیم ومثبت بگذارد.قابل ذکر است که روسیه،اوکراین و برزیل بهترین و به عبارتی درجه یک ترین ذرت را البته به قیمت پایین تولید میکنند.کشورهای صادر کننده ذرت را به شکل بسته بندی یا فله از طریق بندر امام و بندر انزلی به ایران صادر میکنند.

بهتر است بدانیم که معاملات دانه ذرت مانند سویا در گذشته با ارز دولتی انجام میگرفت.اما اکنون به شکل بازرگاهی و با نظارت مستقیم دولت انجام میشود .این امر منجر شده تا از شکل گیری بازار سیاه در خرید این نهاده تا حدودی جلوگیری شود.

دانستنی های مرتبط با خرید ذرت ارزان درجه یک:

مانند سویا جزو مهم ترین محصولات مورد نیاز پرورش مرغ و تولید تخم مرغ
دارای واردات گمرکی و بازارگاهی
نیازمند به آزمایش عای کنترل کیفیت قبل از ورود به کشور
برخورداری از رطوبت حداکثر ۱۴درصد
دارای حداقل پروتئین هشت درصدی
دارای حداقل چربی به میزان ۳.۵درصد
منفی بودن جواب آزمایش سنجش باکتری سالمونلا
بهره مندی از میزان کلسیم و فسفر حدقل ۳ و ۲۹درصدی

خلاصه:

ذرت از دیرباز به عنوان محصولی با ارزش برای انسان و دام محسوب می شد. علاوه بر برخورداری از ارزش غذایی بالا میتوان از انواع مشتقات آن چون سیلاژ ذرت،پوسته دانه ذرت،پودر جوانه ذرت و آرد ذرت نیز بسیار بهره برد. از این رو به علت عدم تامین نیاز داخلی از تولیدات کشوری،باید از واردات آن به صورت بهداشتی و قانونی استقبال کرد.

قیمت ذرت وارداتی درجه یک:

شرکت بازرگانی مارچ با تکیه بر روابط تجاری خود که در طی یک ده کسب نموده میتواند کلیه خوراک و نهاده های دامی با کیفیت و ارزان را همراه با باربری ایمن و بدون واسطه به دست شما متقاضیان گرامی برساند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *