قیمت پودر ماهی درجه یک

قیمت پودر ماهی درجه یک را از شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ جویا شوید تا نه تنها از یک مشاوره رایگان بهره مند شوید بلکه بتوانید تجربه یک معامله منصفانه و با کیفیت را در پوشه معاملات پربازده خود ثبت نمایید.

علت ضرورت خرید پودر ماهی درجه یک

امروزه تغذیه عاملی است که ۷۰الی۸۰درصد هزینه های تولید را به خود اختصاص داده است.در این میان دشتها و مرتع ها مهمترین منابع ارگانیک تغذیه دام هستند و اما از آنجایی که در سالهای اخیر فشار کم آبی بر کشت های سنتی و دیم بسیار زیاد است،صاحبان صنایع دامپروری را براین واداشته که برای تامین منابع پروتئینی دامهای خود،به سوی منابع حیوانی بروند مانند پودر گوشت،پودر جوجه،پودر خون،پودر استخوان و در آخر هم که موضوع مقاله ما نیز هست، پودر ماهی.

قیمت پودر ماهی درجه یک
شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ

قیمت پودر ماهی درجه یک

پودر ماهی آردی خاکستری رنگ، قهوه ای روشن یا تیره میباشد که از انواع ماهی ها به خصوص ماهی متو و سایر ماهی های غیر خوراکی مانند کوسه ماهی،مارماهی،شیرماهی،ماهی کپور و لاشه های مزرعه های پرورش ماهی، تهیه میشود و منبع غنی از متیونین،لیزین،کلسیم و فسفر نیز میباشد.

ویژگیهای پودر ماهی:

سرشار از پروتئین.
غنی از اسیدآمینه هایی چون لیسئین،متیونین و سیستئین.
حاوی ویتامین ها و مواد معدنی که رشد سریع دام را منجر میشوند.
دارای مصرف فراوان در هر دو صنعت مرغداری و دامپروری.
قابل استفاده در تهیه مکمل ها.
متعادل سازی جیره و بهبود کیفیت عذای دام.
منبع غنی از انرزی.

مراحل تهیه پودر ماهی و وروش تولید

صید.
پخته شدن.
چربی گیری.
رطوبت گیری.
پروتئین گیری.
بسته بندی.

روش تهیه:روش پیوسته یا کانتنیوس یا همان روش کاملا اتوماتیک به کمک نیروی انسانی و بدون دخالت دست که شامل مراحل زیر میباشد:
تحویلگیری.
پخت و پرس.
خشک کن ماهی.
سردکردن.
آسیاب کردن.
بسته بندی و کیسه کردن.

کاربرد های پودر ماهی

تولید کود و تقویت خاک.
صنایع داروسازی.
مکمل جیره غذایی دام و طیور.
غذای خوراکی برخی از اقوام و ملت ها چون ژاپن.
استفاده به عنوان نوعی سوخت دیر سوز.

نکات قابل توجه در مصرف پودر ماهی

توجه دقیق به میزان ازت پودر ماهی که فراتر از ۱۳۰میلی گرم در هر ۱۰۰گرم نباشد چرا که به علت تهیه پودر ماهی از انواع ضایعات کشتارگاه ها و وجود ناخالصی زیاد در آن،ممکن است وقتی میزان ازت از درصد مجاز بالاتر رود لطمات جبران ناپذیری را به دام و طیور و در نهایت صنعت مربوطه وارد سازد.
نتیجه منفی کشت قارچی پودر ماهی و شمارش کلی میکروب ها.
عدم زیاده روی در مصرف ان به دلیل وجود تیامیناز و هیستامین و بروز استفراغ سیاه(بیماری شایع در بین طیور بر اثر ماده گیزروزین) که در نتیجه منجر به فرسایش سنگدان طیور و جراحت آن شده و همچنین متیل آمین موجود در ان در اثر افراط مصرف موجب بوی بد تخم و گوشت طیور نیز میگردد.

خلاصه:
انواع پودر ها،تفاله ها،کنجاله ها و سایر مواد بازیافتی از مزارع و کشتارگاه ها علاوه بر کمک به حفظ سلامت محیط زیست،تاثیر بسزایی هم در تامین نیازهای غذایی خوراک دام و طیور دارند چرا که امروزه با توجه به افزایش جمعیت و کمتر شدن مراتع به جهت تغییر شرایط آب و هوای و کاهش منابع آبی و سایر دلایل موجه،استفاده از مرتع ها و تولیدات کشاورزی دیگر میسر نبوده و از این رو انواع پودر های فرآوری شده نه تنها به کمک تولیدات کشاورزی آمده بلکه بسیار مقوی و مقرون به صرفه نیز میباشد.

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ با تکیه مدیریت عالی و تجربه ی ده اخیر خود این آمادگی را دارد که یکی از بهترین شرکت های بازرگانی در مشاوره،خرید و فروش انواع نهاده و خوراک دام،ریز مغذی ها و مکمل ها به شما دامداران گرامی و سایر صاحبان صنایع مرتبط خدمت رسانی کند.
خدمت به شما،افتخار بازرگانی مارچ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *