خرید بدون واسطه ذرت روس درجه دو بندر

ذرت روس درجه دو بندر

آیا به دنبال خرید بدون واسطه ذرت روس درجه دو بندر هستید؟ برای کاهش هزینه های خوراک دام و طیور چه کارهایی می توان انجام داد؟

شرکت بازرگانی مارچ بهترین ذرت دامی را از کشورهای روسیه، اکراین، رومانی و برزیل وارد می کند و در اختیار دامداران و مرغداران عزیز قرار می دهد. کشور روسیه از طریق بنادر شمالی با کشور ما در ارتباط است و ذرت وارداتی روسیه از بندر های فریدون کنار، انزلی، نوشهر و امیر آباد می تواند وارد کشور ما شود.

ذرت یکی از غذاهای با ارزش و مفید در جیره دام ها و طیور است. دامداران و مرغداران همیشه خواهان خرید ذرت با کیفیت بالا و با قیمت مناسب هستند. اما پیدا کردن محلی برای خرید مستقیم ذرت و بدون واسطه همواره یکی از مشکلات اصلی آن ها بوده است. شرکت بازرگانی مارچ با عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع خوراک دام از جمله ذرت، توانسته گامی رو به جلو در جهت کاهش هزینه های دامداران و مرغداران گرامی بردارد. همچنین راه دیگری که برای کاهش هزینه های خوراک دام و طیور وجود دارد این است که محصول درجه ۲ برای دام تهیه کرد. به عنوان مثال ذرت روس در ۲ درجه کیفی متفاوت وارد می شود که ذرت روس درجه ۲ قیمت کمتری دارد.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید بدون واسطه ذرت روس درجه دو بندر و یا خرید بدون واسطه هر گونه خوراکی برای دام ها و طیور، از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان آن ها نیز بهره مند شوند. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق کانال تلگرام مارچ از قیمت روز انواع خوراک از جمله ذرت روس با خبر شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *