خرید خوراک گاو شیری و پرواری

خرید خوراک گاو

برای خرید خوراک گاو به کدام مرکز مراجعه کنیم؟ آیا خوراک گاو ها در مراحل مختلف رشدشان متفاوت است؟

گاوها در طول زندگی خود مراحل متفاوتی را طی می کنند. این مراحل عبارتند از:

  • مرحله رشد
  • مرحله جفتگیری
  • مرحله آبستنی و بارداری
  • مرحله شیر دهی
  • مرحله خشکی

هر کدام از این مراحل که برای گاوها گفته شد، ارزش اقتصادی مختلفی برای دامداران دارد.

انواع جیره غذایی برای گاوها

اگر گاو در دوره آبستنی و بارداری باشد به غذایی که به او داده می شود جیره آبستنی می گویند. مواد تشکیل دهنده این جیره و مقدار آن، به وزن، سن و دوره آبستنی او بستگی دارد.

اگر حیوان در مرحله خاصی نباشد و فقط نیاز به غذا داشته باشد تا زنده بماند، به غذایی که به او داده می شود جیره نگهداری می گویند.

اگر گاو در هر مرحله ای از زندگی خود باشد، باید به او جیره مربوط به همان دوره را داد. اگر در هر دوره ای نیاز به تولید گوشت یا شیر هم توسط گاو باشد، علاوه بر جیره آن دوره، جیره ی خاص دیگری هم به او داده می شود که به آن جیره تولید می گویند.

اجزای تشکیل دهنده جیره گاوها چیست؟

معمولا در خوراک گاو ها یونجه ، کاه ، علف باغی، سیلاژ و کنسانتره دامی موجود است. که دارای ارزش غذایی فراوان بوده و معمولا قادرند همه نیاز های گاوها را تامین کنند.

خرید خوراک گاو

شما دامداران عزیز می توانید برای خرید خوارک گاو شیری و پرواری خود با قیمت مناسب، به صورت حضوری به بازرگانی مارچ مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت، محصولات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند. برای اطلاع از قیمت خوراک گاو یا سایر خوراک دام و طیور به تلگرام مارچ مراجعه کنید.

📲 ۰۹۹۰۰۱۹۶۴۸۰

📲 ۰۹۱۰۱۸۶۵۵۸۶

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *