خرید گندم فارس برای خوراک دام و طیور

خرید گندم فارس

خرید گندم فارس که بیشتر به منظور تامین خوراک دام و طیور صورت می گیرد، به شکل مستقیم و بدون واسطه از طریق بازرگانی مارچ انجام می شود و در اختیار دامداران و مرغداران قرار می گیرد. گندم فارس به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد، همواره مورد توجه دامداران قرار گرفته است و تقاضای بالایی برای خرید دارد. به همین دلیل صادرات گندم فارس به خارج از کشور انجام ممنوع است و فقط برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

اخیراً کشاورزان استان فارس به دلیل استفاده از بذر اصلاح شده گندم و به کارگیری روش های نوین برای دفع آفات کشاورزی، توانسته اند حجم بیشتری از این محصول را در هر هکتار کشت کنند.

خرید گندم فارس علاوه بر تامین خوراک دام و طیور، جهت استفاده برای شیرینی پزی، پختن کیک، بیسکوییت و …  به کار می رود. گندمی که برای جیره دام استفاده می شود، گندم شکسته، صدمه دیده یا خرده است که تفاوت ظاهری آن با دیگر گندم ها مشهود است.

علت گران شدن گندم فارس برای تامین غذای دام

استان فارس در سال های متمادی به عنوان اولین تولید کننده گندم در کل کشور شناخته می شد. اما در سال های اخیر به علت کاهش بارندگی و بروز و پدید آمدن مسئله خشکسالی در این استان، باعث شده تا سطح زیر کشت این محصول تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. این امر یعنی کمیاب شدن گندم فارس، خود باعث گران شدن این محصول گردیده است. از عوامل دیگر گرانی، می توان به وجود واسطه های زیاد که میان تامین کننده و مصرف کننده وجود دارد نام برد.

شما دامداران و مرغداران گرامی می توانید جهت خرید گندم فارس  با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطمینان داشته باشید که قیمت گندم فارس در بازرگانی مارچ به دلیل بدون واسطه بودن، بسیار مناسب تر از سایر بازرگانی ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *