فروش عمده ذرت علوفه بسته بندی

ذرت علوفه بسته بندی

ذرت علوفه ای بسته بندی، به ساقه های ذرت گفته می شود که جهت خوراک دام در بسته های حداقل ۳۰ کیلوگرمی بسته بندی می شوند. توجه کنید که علوفه ذرت که کشت می شود، به این اندازه نیست و با برش زدن این اندازه می شود.
شاید جالب باشد بدانید که هر گاو باید مقدار زیادی ذرت دامی یا ذرت علوفه ای در جیره اش باشد. البته این مقدار بر اساس اندازه و میزان خوراک هر گاو با دیگری متفاوت است. در هنگام دوشیدن شیر گاوهایی که از ذرت دامی بسته بندی استفاده می کنند، توجه کنید که حتما حدود ۳ الی ۴ ساعت پس از مصرف، شیر آن را بدوشید تا شیر دوشیده شده بوی بد ندهد. همچنین هر چه این ذرت ها چرب تر باشند، شیر گاوها هم بیشتر، چرب تر و مقوی تر خواهد شد.

رفع خشکی ذرت دامی بسته بندی

گاهی با گذشت زمان، این ذرت علوفه ای که بسته بندی شده خشک می شود. برای رفع این خشکی می توان مقداری آب به آن اضافه کرد. البته دقت کنید که آب زیادی نریزید و فقط حدود ۱ درصد از حجم علوفه آب بریزید.

قیمت ذرت علوفه بسته بندی

همان طور که گفتیم ذرت دامی بسته بندی جزء خوراک اصلی وعده های غذایی خوراک گاوها است. خوشبختانه این ماده غذایی ضمن این که ارزش غذایی بالایی دارد، قیمت پایینی هم دارد. خبر خوب این که قیمت ذرت دامی بسته بندی در بازرگانی مارچ به صورت رقابتی و کمتر از سایر بازرگانی ها و مراکز فروش است و حتی به صورت عمده نیز در اختیار دامداران عزیز و گرامی قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید برای آگاهی از به روز ترین قیمت ذرت علوفه بسته بندی یا سایر خوراک دام و طیور به کانال تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید. برای خرید ذرت علوفه بسته بندی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *