قیمت پوست پسته و خواص آن برای خوراک دام و طیور

قیمت پوست پسته خوراک دام

قیمت پوست پسته خوراک دام و طیور چقدر است؟ پوست پسته چه خواصی دارد و چرا برای دام ها مفید است؟

در اثر آزمایش ها و تحقیقات انجام شده توسط محققین، ثابت شده که پوست پسته برای رشد و خوراک دام ها مفید است. در ادامه این مطلب به مهم ترین خواص پوست پسته می پردازیم و قیمت آن را با سایر خوراک دام و طیور مقایسه می کنیم. همراه ما باشید.

خواص پوست پسته برای خوراک دام و طیور:

پوست پسته و پودر پسته ارزش غذایی بالایی دارد. در این خوراک، انرژی بسیار بالایی نهفته است. چربی آن ۶ درصد است. ۱۵ درصد فیبر دارد. مقدار خاکستر آن ۱۲% است. ماده خشک DM در ضایعات پسته ۳۳ درصد است. از همه مهم تر حدود ۱۰ درصد پروتئین در آن وجود دارد.

قیمت پوست پسته چقدر است؟

پوست پسته نسبت به دیگر خوراک دام هزینه کمی دارد ضمن این که ارزش غذایی بالایی هم دارد. از آن جایی که حدود ۷۰ درصد از هزینه های دامداران و مرغداران به هزینه های مربوط به خوراک آن ها بر می گردد، باید نهایت تلاش مرغداران و دامداران بر این باشد که برای کاهش هزینه ها، از مواد غذایی ارزان تر برای دام ها و طیور استفاده کنند. البته نباید از اهمیت ارزش غذایی مواد هم غافل شد. از جمله این مواد غذایی ارزان می توان به کنجاله ها و ضایعاتی مثل پوست پسته اشاره کرد.

برای آگاهی از قیمت پوست پسته خوراک دام ، خرید پوست پسته به صورت عمده یا جزئی، به طور مستقیم و بدون واسطه می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ در تماس باشید. همچنین با عضو شدن در کانال تلگرام مارچ از تخفیف های ویژه ما با خبر شوید. بزرگترین هدف ما جلب رضایت مشتری است.

 

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *