خرید گندم شکسته دامی و خرده گندم

خرید گندم شکسته دامی

خرید گندم شکسته دامی چه سودی برای دامداران می تواند داشته باشد؟ آیا گندم شکسته دامی کیفیت های مختلفی دارد؟

گندم شکسته دامی در حقیقت گندمی است که برای سلامت انسان ها مفید نیست زیرا برای دستگاه گوارش انسان مضر است. اما برای دام ها مشکلی ایجاد نمی کند و یکی از غذاهای با ارزش در خوراک دام محسوب می شود. پس دقت کنید که نام شکسته به معنای فاسد بودن یا خراب بودن گندم نیست. این خوراک دام دارای انرژی و پروتئین فراوان است، اما باید به اندازه به مصرف دام برسد. چون مصرف بیش از حد آن توسط دام ها باعث ایجاد نفخ می شود.

گندم شکسته دامی با درجه کیفی های مختلف ۱ و ۲ در بازار موجود است و قیمت گندم شکسته دامی نیز با توجه به کیفیت آن مشخص می شود. بد نیست بدانید خرده گندم های درشت تر مرغوب تر و با کیفیت تر هستند.

فروش گندم شکسته دامی:

فروش گندم شکسته دامی با توجه به خواص ارزشمندی که برای دام ها دارد، و مصرف بالای دام ها، رشد زیادی در سال های اخیر داشته است و این امر باعث شده بازار فروش این محصول رونق بالایی داشته باشد.

توجه داشته باشید که تولید کم و تقاضای زیاد برای خرده گندم باعث شده تا این خوراک نایاب شود. اما برای خرید این محصول اصلا نگران نباشید! با سفارش برای خرید گندم شکسته دامی یا خرده گندم از شرکت بازرگانی مارچ، می توانید در کوتاه ترین زمان این محصول را برای دام های خود تهیه کنید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت گندم شکسته دامی، یا قیمت خرده گندم با کیفیت های مختلف به تلگرام مارچ مراجعه کنید و قیمت روز این محصولات را مشاهده کنید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان نیز با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *