خرید سویا برزیل و آرژانتین

متیونین

خرید سویا برزیل و آرژانتین در بازرگانی مارچ با قیمت مناسب و بدون وجود واسطه قابل انجام است.

برزیل و آرژانتین از جمله کشورهایی هستند که به تولید سویا در سراسر دنیا معروف هستند.  سویا برزیل و سویا آرژانتین همواره طرفداران بسیار زیادی داشته است. در کشور ما نیز تقاضا برای خرید سویا برزیل و آرژانتین از سوی دامداران و مرغداران زیاد است. از این رو این محصولات از طریق بندرهای جنوبی، وارد کشور می شوند. بندر امام خمینی و بندر بوشهر از جمله مهم ترین بنادر برای ذخیره ذرت دامی و سویا هستند. البته سویا و کنجاله سویا در شهرهای مختلف کشور خودمان به خصوص در شهرهای جنوبی آن، کاشته و برداشت می شوند. اما چون میزان تقاضا برای این محصول از میزان عرضه آن بیشتر است، به ناچار مجبور به واردات این خوراک ارزشمند هستیم. اما پیشنهاد کارشناسان بازرگانی مارچ به دامداران و مرغداران عزیز برای همکاری در کاهش واردات و افزایش صادرات محصولات کشور چیست؟ می توان با برنامه ریزی درست و تعیین جیره غذایی مناسب برای دام ها و طیور، به جای مقدار زیاد سویا، از خوراک های دیگری مثل پودر هسته خرما استفاده کرد تا واردات این ماده غذایی را به حداقل مقدار ممکن رساند.

حتما می دانید که کاربرد سویا فقط به خوراک دام و طیور باز نمی گردد. سویا فرآورده های دیگر مثل لوبیا سویا، روغن و شیر هم دارد.

شما مشتریان گرامی جهت خرید و یا سفارش انواع گوناگون سویا خارجی و سایر خوراک دام و طیور می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در بازرگانی مارچ تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت بازار، محصول مورد نظر به دست شما خواهد رسید.

برای آگاهی از قیمت انواع خوراک دام به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *