قیمت ذرت برزیل درجه دو

قیمت ذرت برزیل درجه دو

قیمت ذرت برزیل درجه دو نیز مثل سایر خوراک دام و طیور به عواملی مثل قیمت دلار، کیفیت محصول و میزان فراوانی محصول در آن بازه زمانی، بستگی دارد. البته آن چیزی که واضح است این است که قیمت جهانی ذرت برزیل درجه دو نسبت به قیمت ذرت برزیل درجه ۱ قطعا کمتر است و صد البته کیفیت آن نیز پایین تر است. قیمت پایه و اولیه ذرت برزیل چه درجه ۱ و چه درجه ۲ توسط کشاورزان کشور برزیل تعیین می شود. و عواملی مثل هزینه حمل و نقل و نوع حمل و نقل موجب افزایش این قیمت اولیه می شوند. مشخص است که هر چه فاصله کشور تحویل گیرنده یا مقصد با برزیل کمتر باشد، هزینه حمل و نقل کمتر است و قیمت تمام شده ذرت برزیل نیز کمتر خواهد بود. البته ناگفته نماند که ارزش پول کشورها در تعیین نرخ دلار نیز قطعا بی تاثیر نیست. هر چه ارزش پول کشوری بیشتر باشد، قیمت ذرت برزیل برای آن کشور کمتر است.

علت اهمیت استفاده از ذرت برزیل درجه ۲ در تغذیه دام و طیور این است که باعث می شود علاوه بر تامین نیازهای غذایی دام شامل مواد معدنی و پروتئین، موجب کاهش هزینه های دامداران و مرغداران شود. زیرا بیشترین هزینه های دامداران و مرغداران، مربوط به خوراک دام و طیور است. پس خوراک ارزان، بسیاری از این هزینه ها را کاهش می دهد.

شرکت بازرگانی مارچ تامین کننده و عرضه کننده انواع خوراک دام و طیور به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز و گرامی است. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید ذرت برزیل درجه دو و سایر خوراک دامی از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان کارشناسان، از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

برای آگاهی از قیمت ذرت برزیل درجه دو به تلگرام بازرگانی مارچ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *